• 14 Окт 2024 |
  •  USD / BGN 1.7919
  •  GBP / BGN 2.3377
  •  CHF / BGN 2.0787
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 13°C

Honda разработи "ръчка" за електромобили

Honda разработи "ръчка" за електромобили

/КРОСС/ Honda разработи ръчна трансмисия с педал на съединителя за предстоящите си електрически превозни средства, за да симулира усещането за превключване на предавките. Информацията беше разкрита от инженер на Honda миналата седмица по време на събитие за тест драйв на прототип за предстоящата серия 0 на Honda от електромобили, въпреки че инженерът не каза дали има някакви планове за пускане на функцията в производство.

Тъй като електрическите двигатели доставят пълния си въртящ момент от нулеви обороти в минута, електромобилите не изискват трансмисии с няколко предавки като техните събратя, задвижвани с гориво. Ето защо повечето електромобили са оборудвани с едностепенни автоматични трансмисии, а в някои случаи, когато се изисква ефективност при висока скорост, се използва двустепенна трансмисия.

Въпреки това, ръчна скоростна кутия като тази, която Honda разработи, ще направи шофирането на EV много по-забавно, което означава, че може да достави допълнителен емоционален елемент, точно както в конвенционален автомобил. Ето защо Toyota разработи и ръчна трансмисия за електромобили и дори планира да я пусне в производство.

Hyundai вече представи софтуер, който симулира превключване на предавките в своя Ioniq 5 N, въпреки че автомобилният производител не е стигнал докрай и не е разработил педал на съединителя, който да управлява системата. В Ioniq 5 N софтуерът симулира превключванията на 8-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител.

Не всеки обаче е фен на подобни системи. Един от противниците е Porsche, чийто тест пилот Ларс Керн през август каза, че автомобилният производител е обмислял използването на такава технология в спортни електромобили, но е решил да не я интегрира, тъй като противоречи на опитите за шофиране възможно най-бързо. За да се симулира усещането при превключване на предавките, прекъсванията в потока на мощността се използват, за да осигурят характерното сътресение, което получавате при превключване на предавка. 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.