• 14 Март 2025 |
  •  USD / BGN 1.8059
  •  GBP / BGN 2.3345
  •  CHF / BGN 2.0418
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Задвижващата батерия на електрическия автомобил като източник на енергия за дома

Задвижващата батерия на електрическия автомобил като източник на енергия за дома

/КРОСС/ Технологиите за съхранение играят ключова роля в използването на възобновяеми енергии като слънчевата. Задвижващата батерия на електрическия автомобил може да помогне тук, както Volkswagen сега доказва с двупосочното зареждане на моделите ID. Двупосочното зареждане с функцията „Vehicle to Home" е възможно с много модели от семейството ID.

Това означаваче С домашна електроцентрала и интегрираната система за управление на домашната енергия (HEMS) от партньора на Volkswagen HagerEnergy GmbH, клиентите могат да покрият нуждите си от електроенергия във възможно най-голяма степен със своята фотоволтаична система. И двете компании са започнали пилотен проект в Швеция, в който цяло селище е оборудвано с електрички и съответната инфраструктура за зареждане.

„Ние активно оформяме енергийния преход с продукти и услуги, свързани с електрически автомобили" - казват от Volkswagen - „С вече наличната функция за двупосочно таксуване, новото предложение за услуга е съобразено с нуждите на клиентите. Не само можете да спестите разходи за енергия, но и давате важен принос за устойчивото използване на енергията."

Моделите ID с батерия от 77 кВтч могат в бъдеще да служат като допълнително съхранение на енергия за къщата с функцията си за двупосочно зареждане. VW също така иска да може да активира функцията за превозни средства, които вече са доставени, веднага след като получат и ID софтуера 3.5 чрез актуализация. Благодарение на високия капацитет за съхранение на автомобилните батерии, една къща може да бъде захранвана със слънчева енергия дори през няколко облачни дни. Същото важи вечер, когато слънцето е залязло и фотоволтаичната система вече не доставя електричество.

Клиентите могат сами да решават кога да получават енергия от обществената мрежа и кога да използват електричеството, което сами произвеждат и съхраняват в акумулатора на автомобила. С интелигентни тарифи и алгоритми за електроенергия вече е възможно да зареждате колата точно когато има много налична възобновяема енергия.

Системата ще позволи например вятърните турбини да не бъдат ограничавани работата им, когато генерираната електроенергия не може да се използва. Електрическите автомобили могат от своя страна да подават електричество към домашната мрежа на клиента когато има недостиг на еленергия (превозно средство до дома) което в бъдеще също ще допринесе за стабилизиране натоварването на електрическата мрежа.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.