• 23 Ноем 2024 |
  •  USD / BGN 1.8784
  •  GBP / BGN 2.3506
  •  CHF / BGN 2.1094
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Изцяло онлайн кандидатстване и получаване на кредит от Fibank

Изцяло онлайн кандидатстване и получаване на кредит от Fibank
Дигиталната услуга е достъпна през мобилното приложение както за нови, така и за настоящи клиенти на банката

/КРОСС/ Fibank (Първа инвестиционна банка) надгражда възможността за дистанционно подписване през мобилното си приложение My Fibank, въвеждайки автономен процес за подпис на кредитни продукти. С това нововъведение банката подобрява цялостно клиентското преживяване, улеснявайки процеса на подписване за клиентите, които вече могат да кандидатстват, получат одобрение, подпишат документите и усвоят кредитен продукт изцяло онлайн и само през едно приложение - My Fibank. Банката добавя и нови продукти, достъпни за изцяло дигитално кандидатстване и усвояване без посещение в офис.

С новата услуга, достъпна в приложението My Fibank, физическите лица могат да кандидатстват за потребителски, стоков кредит, кредитна карта или овърдрафт. Стъпка по стъпка, интуитивният интерфейс води клиента към завършване на процеса по кандидатстване само за няколко минути. При одобрение от страна на банката, настоящите клиенти получават push известие на смартфона си, което води към преглед и подпис на документите. След подписване на договора, клиентът получава сумата по сметката си до минути.

При одобрение на кредитен продукт за лица, които са кандидатствали, но все още не са клиенти на Fibank, се изпраща SMS с информация, че клиентът е одобрен и линк, от който да изтегли приложението My Fibank. След като потребителят инсталира приложението, то ще го преведе през процеса за регистрация на нови клиенти. На тази стъпка е добавен и пакета с документи за одобрения кредитен продукт - за преглед и подпис. При успешно премината и потвърдена клиентска регистрация от страна на банката, потребителят става клиент на Fibank с активно мобилно банкиране и получава желания от него кредитен продукт.

По този начин достъпът до кредитни услуги става все по-лесен и гъвкав, а на клиентите се предлага разнообразна палитра от възможности за управление на финансите им.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

Марина

Това е бъдещето. Всичко ще става много по-бързо и лесно онлайн.

03.11.2024 16:51:38

Анонимен

Тази възможност улеснява процеса на кандидатстване като потребителите могат бързо да попълнят онлайн формуляри, да качат необходимите документи и да получат одобрение за много по-кратко време, благодарение на автоматизирани системи за обработка. Финансовите технологии и дигиталните инструменти, използвани в тези процеси, са важни за ускоряване на процеса на работа и интеракции, които имаме с банките.

03.11.2024 10:49:28

Рали

Всяко улеснение за клиентите е добре дошло

01.11.2024 21:29:11

  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.