• 05 Фев 2025 |
  •  USD / BGN 1.8924
  •  GBP / BGN 2.3511
  •  CHF / BGN 2.0816
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Онлайн шопингът ли "фалира" физическите магазини във Великобритания

Онлайн шопингът ли "фалира" физическите магазини във Великобритания

/КРОСС/ Притеснения за бизнеса на Острова. Oбeдинeнoтo ĸpaлcтвo e гyбилo пo oĸoлo 37 мaгaзинa нa дeн пpeз миналата година и дори голямото коледно пазаруване не е успяло да спре този темп на затваряне. Общо 13 500 магазина са били затворени през миналата година, което е с 28% повече спрямо 2023 година. И това не са само малки търговци, които трудно удържат на конкуренцията онлайн, а големи вериги с дългогодишно присъствие на английския пазар. Най-потърпевши са продавачите на дрехи, мебели и козметика, от които купувачите с ограничен бюджет се отказват.

Само преди десетилетие коледните подаръци и украси биваха разграбвани още с пускането им през ноември, а днес те продължават да застояват по рафтовете, въпреки че се продават със 75-процента намаление. Заради последните кризисни години англичаните си правят по-добре сметка на парите. Вече не купуват импулсивно, а проверяват цените в интернет.

Фалитите на магазини започнаха по време на пандемията, когато оставайки затворени у дома, хората се насочиха към пазаруване онлайн. Последвалата икономическа криза и висока инфлация превърнаха това в тенденция.

Нова телевизия, „Събуди се"

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.