Тестове с алкохолни очила, активности във Facebook, информационни материали информираха обществото за рисковете от шофиране след употреба на алкохол
София /КРОСС/ Над 4000 души участваха в четвъртото издание на социално-отговорната кампания „Алкохолът е лош шофьор". Инициативата стартира през м. септември и за пръв път тази година се проведе в пет от най-големите градове на страната - София, Варна, Бургас, Стара Загора и Хасково.
Основната цел на "Алкохолът е лош шофьор" е да работи за повишаване на информираността на обществото за рисковете от шофиране след употреба на алкохол, да насърчава отговорната консумация на алкохол и разумното и отговорно поведение сред водачите на пътя. В подкрепа на това, организаторите обединиха различни активности и разнообразни информационни канали, чрез които да гарантират достигането на посланията на кампанията до възможно най-голям брой участници. "Алкохолът е лош шофьор" организира тестове с „алкохолни" очила, игра на тема безопасност на движение по пътищата на страницата на кампанията във Facebook, както и разработи и предостави информационни материали с данни за това как различните промили алкохол повлияват поведението на водачите на пътя.