"Хипнотичните думи" на Джо Витале вече на книжния пазар
Секция: КУЛТУРА
19 Октомври 2011 14:09
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
"Хипнотичните думи" на Джо Витале вече на книжния пазар

София /КРОСС/ На пазара излиза една задължителна книга за всеки, който се занимава с писане на текстове или с продажби - "Хипнотичните думи" на Джо Витале. Както казва Кевин Хоган: „За пръв път се появява такава безценна находка, посветена на умението да се пишат завладяващи рекламни текстове. Джо Витале е първият в света истински маркетолог с дарба да хипнотизира и тази книга идва в подкрепа на това твърдение. От нея ще научите как да пишете заглавия, въведения, ще овладеете умението да променяте начина на възприемане и дори тайните закони на убеждаването."

Предстои ви да научите как само с думи да накарате хората да купуват вашия продукт или услуга.
Използването на хипнотични думи не е свързано с манипулирането, а с комуникацията. Няма да въвеждате в транс-състояния потенциалните си клиенти или купувачи, за да ги подчините. Хората никога няма да постъпят по определен начин, ако не носят в себе си скритото желание да го сторят. Замисълът на „Хипнотичните думи" е да ви помогне да подобрите комуникацията си и по този начин по-успешно да убеждавате хората.

Джо Витале: „Хипнотичните думи са целенасочено подбрани думи, които въвеждат хората в състояние, при което вниманието им е фокусирано и съсредоточено, и в което са склонни да купят вашия продукт или да използват предлаганата от вас услуга.
Стилът на писане, който използвам в своята работа, като автор на рекламни текстове и маркетингов консултант, има за цел да продава. Това ще рече, че използването на хипнотични думи е стил на писане, който задържа вашето внимание достатъчно дълго, за да си похарчите парите.

Хипнотични думи и изрази, предизвикващи определена мозъчна дейност, която впоследствие води до покупка, се използват и в маркетинга. Знаете ли кои са те? Вероятно не. Малцина ги знаят. В тази книга обаче ще ги откриете.
Представете си само: вие сте на път да усвоите доказали се начини за употреба на думи, които въвеждат хората в състояние, което аз наричам транса на купувача. Това е хипнотично състояние, при което вниманието на хората е съсредоточено и приковано към вашето послание и те са по-склонни да постъпят в съответствие с вашите желания - като например това, да си купят продукта, който предлагате. В тази книга ще ви разказвам история след история за това как другите използват това умение. Докато четете, у вас ще се пробуди удивление.

Хипнотичният стил на писане постига такова транс-състояние, посредством подходяща употреба на думите, с които се създават мисловни преживявания. С други думи, до такава степен написаното от вас на вашия сайт, в електронно или рекламно писмо поглъща вниманието на хората, че почти всичко останало губи значение за тях. И ако го направите както трябва, читателите ви ще предприемат съответните действия."

Приложени към писането на рекламни текстове, принципите на хипнозата придават нов тласък на продажбите. Джо Витале използва хипнотични думи, с които създава идеална среда за осъществяване на продажби, а после ни разкрива как да използваме същите тези думи, за да подтикнем потенциалните си клиенти да направят избора, който ние желаем. Това е съвсем нов и резултатен подход в писането на реклами, който аз горещо ви препоръчвам. Гениален е.

Джоузеф Шугърмън, автор на Triggers


Тази книга ще изгради у вас умението с рекламните си текстове да въвеждате читателите в транс за купуване, така че да придавате неустоима привлекателност на всичко, което предлагате. Това е най-важната книга за копирайтинг!
Дейвид Гарфънкъл, автор на Advertising Headlines That Make You Rich:Хипнотичните думи не е просто за текстовете с хипнотична сила. Самата книга притежава хипнотична сила. Щом преброите до три и вече ще сте напълно завладени от нея. 

Блеър Уорън, автор на The Forbidden Keys to Persuasion: За пръв път се появява такава безценна находка, посветена на умението да се пишат завладяващи рекламни текстове. Описаното в Хипнотичните думи може да се приложи веднага. Книгата е невероятен настолен справочник. Не е от тези, които ще прочетете и ще пъхнете някъде в библиотеката да отлежава през следващите 20 години. Мястото й е на бюрото ви, където да се допитвате до нея всекидневно. Обичам Хипнотичните думи и постоянно се съветвам с написаното в книгата. Джо Витале е първият в света истински маркетолог с дарба да хипнотизира и тази книга идва в подкрепа на това твърдение. От нея ще научите как да пишете заглавия, въведения, ще овладеете умението да променяте начина на възприемане и дори тайните закони на убеждаването. Обичам тази книга. Съветвам ви да си я купите още днес и да я държите далеч от очите на конкурентите си.