Започва реконструкция на улиците в Стара Загора
Секция: НОВИНИ
19 Октомври 2011 16:57
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Започва реконструкция на улиците в Стара Загора

Стара Загора /КРОСС/ Кметът на Община Стара Загора проф.Светлин Танчев и Сашо Желязков, представител на ДЗЗД"Желедник СЗ-2011" подписаха днес договора за изпълнение на дейностите по обособена позиция 1 „Реконструкция, ремонт и благоустрояване на уличната мрежа на кв.Жезелник от Проекта на Община Стара Загора „Подобряване на физическата и жизнена среда в кв.Железник, град Стара Загора" по ОП „Регионално развитие", схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG 161 PO001/1.4-05/2009: „Подкрепа за интегрирано и устойчиво развитие чрез п

одобряване на градската среда" с общ размер на проекта: 8 639 378.28 /7 960 838.69 лв. СМР/ и съфинансиране от Община Стара Загора в размер на 434 433.66 лв.

„Проектът е голям и сложен, в категорията рискови проекти е, затова е необходима пълна мобилизация и спазване на сроковете. Недопустимо е за ОП „Регионално развитие" да се поставят допълнителни и различни искания в процеса на работа. Нашата администрация свърши необходимото и защити един чудесен проект, който отдавна чакат всички жители на кв."Железник" - каза проф.Светлин Танчев, кмет на Община Стара Загора.

Изпълнителят обеща, че сроковете ще бъдат спазени, защото „съзнаваме важността и отговорността на проекта и заставаме зад думите си" - потвърди Сашо Желязков.

Ръководителят на проекта проф.Димитър Динев, заместник-кмет каза, че проектът трябва да приключи през месец април 2012 години като строително-ремонтни дейности и до края на месец юли 2012 г. да бъде отчетен пред управляващия орган на програмата. „Когато се изпълняват дейностите гражданите, живущи в „Железник" ще трябва да понесат някои неудобства, но всичко ще бъде за добро." - обобщи проф.Динев.

Веднага след подписването започна работна среща за уточняване графика на дейностите между трите фирми, които ще изпълняват трите обособени позиции в проекта.