След еуфорията, вече мразим моловете
Секция: БЪЛГАРИЯ
09 Ноември 2011 06:37
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
След еуфорията, вече мразим моловете

София /КРОСС/ 60% от посетителите в големите търговски центрове били деца. Омраза се заражда към моловете след първоначалната еуфория от тях, отчитат търговци и консултанти, пише в. „24 часа”. Все повече българи отказвали да пазаруват в големите търговски центрове. Родители дори се притеснявали за децата си и търсели начини да ги предпазят от мол манията.

Според проучване 60% от посетителите в работни дни били ученици.

Свитото потребление пък се отразявало върху продажбите. Те паднали в кризата и трудно стигали за покриване на разходите. Освен това у клиентите оставало впечатлението, че в моловете е скъпо. Разпространено било мнението, че цените на дрехите и обувките са по-високи, отколкото в Европа.