София /КРОСС/ ЧЕЗ стартира пилотен проект за актуализиране на базата данни за клиентите си в София. В продължение на един месец - от 15 ноември до 15 декември, потребителите, посетили някой от шестте центъра за обслужване не клиенти на компанията в София, ще бъдат поканени да предоставят три имена, адрес на потребление и ЕГН, а при желание от тяхна страна – също и адрес, телефон и имейл за кореспонденция. Всеки потребител, който обнови данните си, ще получи енергоспестяваща крушка. През следващата година ЧЕЗ планира да проведе кампанията в цяла Западна България.
„Целта на инициативата е да повишим качеството на обслужване, като минимизираме възможността за доставяне на фактурите на неактуален адрес. За нас е изключително важно да затвърдим коректната комуникация с нашите клиенти”, каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България
В случай, че клиентите променят данните си, или установят, че информацията, с която разполага компанията е неактуална, те са длъжни да уведомят ЧЕЗ в 30-дневен срок за промяната. Най-често подобна ситуация възниква при продажба, покупка или наемане на жилище. В много случаи страните не намират за необходимо да актуализират данните си в съответната ютилити компания.