ЧЕЗ актуализира данните на клиентите си
Секция: ИКОНОМИКА
10 Ноември 2011 11:20
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
ЧЕЗ актуализира данните на клиентите си

 

София /КРОСС/ ЧЕЗ стартира пилотен проект за актуализиране на базата данни за клиентите си в София. В продължение на един месец - от 15 ноември до 15 декември, потребителите, посетили някой от шестте центъра за обслужване не клиенти на компанията в София, ще бъдат поканени да предоставят три имена, адрес на потребление и ЕГН, а при желание от тяхна страна – също и адрес, телефон и имейл за кореспонденция. Всеки потребител, който обнови данните си, ще получи енергоспестяваща крушка. През следващата година ЧЕЗ планира да проведе кампанията в цяла Западна България.

„Целта на инициативата е да повишим качеството на обслужване, като минимизираме възможността за доставяне на фактурите на неактуален адрес. За нас е изключително важно да затвърдим коректната комуникация с нашите клиенти”, каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България

В случай, че клиентите променят данните си, или установят, че информацията, с която разполага компанията е неактуална, те са длъжни да уведомят ЧЕЗ в 30-дневен срок за промяната. Най-често подобна ситуация възниква при продажба, покупка или наемане на жилище. В много случаи страните не намират за необходимо да актуализират данните си в съответната ютилити компания.