Петрич /КРОСС/ От известно време няма достъп до сайта на община Петрич.
Причината - кметството не се е разплатило с дружеството на 100%, което е изпълнило договор за надграждане на съществуващата електронна административна система съгласно закона за електронното управление.
Потребителите на административни услуги нямат електронна връзка с общината в южния град. От фирмата признават, че на 25 октомври кметството им е превело авансовото плащане, като фактурата е била още от 12 януари тази година. До окончателното плащане на цялата сума, съгласно фактура от 3 юни, няма да има достъп до сайта на община Петрич, категорични са от дружеството.
Кметството е платило 30 000 лева, но трябва да даде още над 40 000 лева, за да се издължи на изпълнителя. "За нас тази цифра е сериозна и се надяваме да се договорим с дружеството. Дано скоро получим парите от финансовото министерство", каза още градоначалникът на Петрич.