Кофас България с награда за иновативни новости
Секция: ИКОНОМИКА
02 Декември 2011 11:24
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Кофас България с награда за иновативни новости

 

София /КРОСС/ Благодарение на кредитната си застраховка, „Кофас България” получи наградата за „Иновативни продукти и нововъведения” на „Обществото за лоялност” вчера в бална зала „София” в резиденция „Тера Груп”. Кофас България бе отличена благодарение на кредитната си застраховка  в категорията „Иновативни продукти и нововъведения”. За четвърта година в 5 категории  бяха наградени  успешните бизнес практики, реализирани от компании на българския пазар,  като организатор и домакин  е  „Брейн Сторм Консулт” ЕООД.  Номинираните компании  се определят от миналогодишните победители в отделните категории, а печелившите се избират по конкретно зададени критерии от специално жури, което включва представители на бизнеса у нас. Кофас България бе номинирана за приза от „Висшето Училище по Застраховане и Финанси”.

„За нас е истинска чест да бъдем отличени именно в категорията „Иновативни продукти и нововъведения”, благодарение на  кредитната застраховка на Кофас”, сподели Георги Лилянов, управител на Кофас България по време на церемонията. „Във времена на несигурност на пазарите и забавяне на икономическата активност, вярваме, че именно застраховката на Кофас може да помогне на бизнеса да вземе правилните решения и да развие дейността си.” Чрез кредитната застраховка на Кофас се застраховат търговските вземания на компании, както на местния, така и на чуждестранните пазари срещу риск от неплащане поради изпадане в неплатежоспособност на клиентите им или забавяне на плащания поради икономически или политически причини. Тя дава възможност на фирмите да оптимизират управлението на риска, да обезпечат продажбите си на местни и чуждестранни пазари и да разширят дейността си. 

Застраховката е насочена към компании от всички икономически сектори, които търгуват, предоставяйки отложено плащане, и искат да защитят бизнеса си от несъбираемост на вземанията.  Застрахователно покритие предлага интегрирани услуги, включително анализ на риска на компанията, услуги по събиране на вземанията и компенсации в случай на продължително неплащане или изпадане на клиент в неплатежоспособност. По време на събитието инициаторите на „Общество за лоялност” също предоставиха  студентски стипендии и стажантски програми като част от инициативата в подкрепа на българското висше образование. Целта на годишните бизнес награди е да бъдат отличени фирми, които имат особен принос за развитието на бизнес отношенията в България през последната година  – награди, добри практики, иновативни продукти, обществени успехи, участие в общественозначими проекти.  Събитието се организира точно месец след учредяването на „Общество за лоялност”, инициирано от „Брейн Сторм Консулт”. Организацията е подкрепена от Министерството на образованието, младежта и науката и има за цел реализирането на постоянен и ползотворен диалог между представителите на бизнеса и образованието у нас.