TeleTech придобива българската Софика Груп
Секция: ИКОНОМИКА
25 Февруари 2014 10:00
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
TeleTech придобива българската Софика Груп

/КРОСС/ TeleTech Holdings, Inc. (NASDAQ: TTEC), световен лидер в предоставянето на аналитично и технологично базирани клиентски решения обяви, че придобива най-голямата българска аутсорсинг компания - Софика Груп. Съгласно условията на споразумението Софика Груп ще стане част от направлението „Customer Management Services" на TeleTech, което ще предоставя услуги за „управление на жизнения цикъл на клиентa" („Customer
Lifecycle Management" - CLM) през множество канали, на над 18 езици в Централна и Източна Европа. Окончателното споразумение вече е подписано и придобиването ще приключи следващата седмица.
„Ентусиазирани сме да обединим сили и да приветстваме служителите на Софика Груп в направлението за предоставяне на услуги за управление на клиенти", каза Мартин ДеГето, главен оперативен директор на TeleTech. "Придобиването на българската компания ни дава възможност да разширим мултиканалните услуги и езиковите способности, за да обслужваме нашата увеличаваща се клиентска база. Опитният управленски екип на Софика Груп, висококвалифицираните служители на компанията и стабилната технологична инфраструктура са са ключови фактори в нашата международна стратегия за растеж."
„Радваме се да се присъединим към семейството на TeleTech", каза Стефан Бумов, изпълнителен директор на Софика Груп. „Тази връзка обещава да създаде отлични переспективи пред служителите и компанията ни. Очакваме с нетърпение партньорството си с TeleTech, в което ще допринасяме с мултиканалните и многоезикови способности за обслужването на международните клиенти на TeleTech."

Софика Груп е създадена през 2004г. и е най-голямата българска компания в областта на предоставяне на услуги за управление на клиенти. В компанията работят 800 специалисти, които обслужват клиенти на повече от 15 езика. Софика Груп има офиси в София и Пловдив, България и в Скопие, Македония. 
 
TeleTech e създадена през 1982 г. и е световен лидер в аналитично и технологично базирани клиентски решения, който поставя ангажимента към клиентите в основата на успеха на бизнеса. Компанията предлага интегрирана платформа, която съчетава анализи, стратегии, процеси, системи за интеграция, технологии и операции за улесняване на клиентското обслужване на над 1000 глобални компании и техните потребители. Този холистичен и мултиканален подход подобрява удовлетвореността на клиентите, увеличава тяхната лоялност и осигурява дългосрочна доходност и растеж. Над 41 000 служители предоставят услуги от стратегическо консултиране до оперативно изпълнение за клиентите на TeleTech от автомобилната индустрия, секторите на телекомуникации и медии, финансови услуги, публична администрация, здравепазване, транспорт и търговия на дребно. Чрез своята фондация, TeleTech използва лидерството си в иновациите, за да осигури на учениците в неравностойно положение по целия свят достъп до средствата и подкрепата, от която се нуждаят, за да постигат по-добри резултати в своето образование.