/КРОСС/ Представители на мениджмънта на ЧЕЗ в България ще влязат в ролята на служители в центровете за обслужване на клиенти в Западна България по време на „Седмицата на потребителя". В периода 17-21 март всеки желаещ ще може да се срещне и да разговаря с мениджъри на компанията, които ще посетят осем клиентски центъра в 6 града (вж. Приложение 1). Инициативата „Седмица на потребителя" се организира за втори път от 2011 г. насам по повод Световния ден на потребителя 15 март.
„Целта на тези срещи е да покаже, че вече девет години ние стоим близо до клиентите и водим открит диалог с тях. Всеки наш клиент може да разчита, че винаги ще бъде изслушан и въпросите му ще получат необходимото компетентно внимание", каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България
Във връзка със Световния ден на потребителя ЧЕЗ организира поредица мероприятия. На пресконференция на 12 март компанията представи мобилна версия на корпоративния си уебсайт (m.cez.bg). Тя съдържа уникално за българския електроенергиен пазар уебприложение, което дава информация в реално време за прекъсванията на електрозахранването. На 13 март се проведе изнесено заседание на потребителския съвет към ЧЕЗ в град Плевен. На срещата бе обсъдено развитието на контактния център като ключов канал за комуникация между компанията и нейните клиенти.
Подобряването на обслужването е във фокуса на политиката на ЧЕЗ от стъпването на компанията на българския пазар преди 9 години. За този период ЧЕЗ инвестира в поддържането и развитието на мрежите и в подобряване на обслужването 771 млн. лева, създаде 31 центъра за клиенти, увеличи броя на местата за плащане в брой от 319 до над 3800 и разработи близо 100 вида услуги. През 2013 г. ЧЕЗ въведе неприлагани досега практики в обслужването на клиенти в България - създаде енергиен омбудсман и учреди съвет с участието на независими експерти и потребителски организации.