EVN България с кампания за чуждестранни граждани, собственици на имоти по Южното Черноморие
Секция: ИКОНОМИКА
26 Юни 2014 13:21
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
EVN България с кампания за чуждестранни граждани, собственици на имоти по Южното Черноморие

/КРОСС/ От началото на летния туристически сезон EVN България стартира кампания за запознаване на чуждестранни граждани, притежаващи имоти по Южното Черноморие, за съществуващите онлайн услуги на дружеството. Кампанията е насочена към клиенти, ползващи английски и руски езици, и популяризира услуги, които дружеството от години предлага на своите български клиенти. Целта е чуждестранните клиенти също да имат лесен достъп до услугите на дружеството, които са особено полезни предвид преобладаващото им сезонно потребление на електроенергия.

Опитът на дружеството показва, че значителна част от туристите и чуждестранните гости търсят информация за удобни и бързи онлайн начини на плащане на консумирана електроенергия, за предварително известяване при изтичане на срок за плащане и др.

Вече са изпратени информационни писма и имейли до клиенти на посочени от тях контакти. Информация беше предоставена на консулски служби и агенции, специализирани в обслужване на чуждестранни собственици на ваканционни имоти. Като част от кампанията дружеството ще предостави информация и до тематични интернет сайтове и популярни блогове. В дружеството от години има възможност за свързване с англоговорящи сътрудници в денонощния телефонен център за обслужване на клиенти.

Като част от кампанията дружеството публикува на своята интернет страница английска версия на „EVN Онлайн плюс" - системата за онлайн проверка на сметка и директно плащане на консумирана енергия от България и от чужбина. 

Така както и българските клиенти, чуждестранните клиенти вече имат онлайн достъп до:
• История на фактури от последните 13 месеца за регистрирани от тях клиентски номера
• Заплащане на цена за възстановяване на електрозахранване. До скоро това беше възможно само на място в каси в „Български пощи" ЕАД
• Отговори на често задавани въпроси във връзка с ползването на онлайн платформата

Сред другите удобни услуги, за които е достатъчно да се заявят във всеки от 37-те EVN Офиса на компанията, са:
• Информация за стойността на месечната фактура - по SMS или имейл;
• Известяване преди прекъсване за неплатени задължения - по SMS или имейл.

EVN България е денонощно на разположение на всички свои клиенти:
Телефонен център 24 часа в денонощието
0700 1 0007 - телефон при липса на захранване
0700 1 7777 - телефон за обща информация и справки
0700 1 0207 - телефон за автоматична проверка на сметка
еmail: info@evn.bg
www.evn.bg