ЧЕЗ България спечели две награди за PR
Секция: ИКОНОМИКА
27 Юни 2014 10:49
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
ЧЕЗ България спечели две награди за PR

/КРОСС/ Компанията получи специално отличие на КРИБ за образователна програма в начални училища
ЧЕЗ България спечели две награди за ПР в най-стария и авторитетен конкурс в сферата на Връзки с обществеността - „ПР приз". Официалната церемония по награждаването се състоя на 26 юни. В състезанието се включиха 48 проекта. ЧЕЗ зае първо място в категорията „Кризисен ПР" и взе специалната награда на КРИБ за образователна програма „За децата и енергията" в началните училища, реализирана от компанията през 2014 г.
Отличието за „Кризисен ПР" ЧЕЗ спечели за разработената и изпълнена през периода февруари-ноември 2013 г. стратегия за кризисна комуникация. Нейната цел беше с грижа за клиента да се отговори на обвиненията и атаките срещу международната енергийна компания, да се подобри информираността сред обществото и да се възстанови неговото доверие и доверието на институциите чрез една по-ясна и разбираема комуникация. Беше засилен диалогът с клиентите, извършиха се подобрения в обслужването им и беше създаден фокус върху прозрачността.
Специалната награда на КРИБ ЧЕЗ взе за образователната програма „За децата и енергията" , проведена през 2014 г. сред ученици от първи до трети клас в градовете София, Плевен, Монтана, Враца, Етрополе, Благоевград, Сандански, Перник, Ловеч, Кюстендил и Видин. Първият етап от инициативата се проведе в периода февруари-април и беше на тема „Енергийна ефективност и разумно използване на електроенергията". Вторият етап на образователните беседи бяха проведени през май на тема „Безопасно използване на електроенергията".
През 2013 г. ЧЕЗ отново бе с две награди в конкурса „ПР приз". Отличен с второ място беше проектът „Цветни улици", в рамките на който бяха изрисувани 100 електрически касети в централната градска част на столицата. Компанията спечели и Специалната награда за ПР проект, насочен към подобряване на градската среда.