/КРОСС/ All Channels Communication Group взе шест награди, три от които първи места, на конкурса за постижения в областта на PR, организиран от Българското дружество за връзки с обществеността - „PR Приз 2014". Кампанията „Писмо за промяна" бе отличена с две първи места в категориите „CSR проект - нестопански сектор" и „Онлайн кампания или проект". Иновативният подход на „Писмо за промяна" бе удостоен и с наградата „Проект - послание", прецедент в историята на конкурса.
Агенцията взе статуетката в категорията „Най-добър PR на медия" за Discovery Networks и се нареди на второ място в категорията „CSR проект - нестопански сектор" с друга своя кампания - „ДАР за България". В рамките на конкурса бе отличен и проекта „Revolutionary road", посветен на българската премиера на първия в света извит OLED телевизор на LG. Събитието спечели трето място в категорията „Специално събитие".
Kампанията „Писмо за промяна"очаквано получи признание и най-високи оценки от авторитетното жури на „PR Приз 2014". Подходът в „Писмо за промяна" включваше прецизно планирана вирусна кампания, която бе отразена в 300 медии и доведе до иницииране на диалог между правителствените институции.
All Channels Communication Group е единствената българска комуникационна агенция, носител на 12 международни награди и над 20 номинации. Компанията притежава и десетки отличия от български конкурси. Наскоро All Channelsспечели първа награда на международните PR награди SABRE с проекта „Писмо за промяна" в категория „Балкани".
All Channels Communication Group е създадена през 2001 година като класическа PR агенция, която през годините се развива до комуникационна група, обхващаща пълния спектър на комуникационни услуги. В момента групата има няколко обособени комуникационни звена - All Channels | PR, All Channels | Advertising, All Channels | Interaction, All Channels | Activation и Symmetric Communications Consultancy.