All Channels Communication Group със специална награда „Проект-послание” за „Писмо за промяна”
Секция: ИКОНОМИКА
27 Юни 2014 12:56
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
All Channels Communication Group със специална награда „Проект-послание” за „Писмо за промяна”

/КРОСС/ All Channels Communication Group взе шест награди, три от които първи места, на конкурса за постижения в областта на PR, организиран от Българското дружество за връзки с обществеността - „PR Приз 2014". Кампанията „Писмо за промяна" бе отличена с две първи места в категориите „CSR проект - нестопански сектор" и „Онлайн кампания или проект". Иновативният подход на „Писмо за промяна" бе удостоен и с наградата „Проект - послание", прецедент в историята на конкурса. 

Агенцията взе статуетката в категорията „Най-добър PR на медия" за Discovery Networks и се нареди на второ място в категорията „CSR проект - нестопански сектор" с друга своя кампания - „ДАР за България". В рамките на конкурса бе отличен и проекта „Revolutionary road", посветен на българската премиера на първия в света извит OLED телевизор на LG. Събитието спечели трето място в категорията „Специално събитие".

Kампанията „Писмо за промяна"очаквано получи признание и най-високи оценки от авторитетното жури на „PR Приз 2014". Подходът в „Писмо за промяна" включваше прецизно планирана вирусна кампания, която бе отразена в 300 медии и доведе до иницииране на диалог между правителствените институции.

All Channels Communication Group е единствената българска комуникационна агенция, носител на 12 международни награди и над 20 номинации. Компанията притежава и десетки отличия от български конкурси. Наскоро All Channelsспечели първа награда на международните PR награди SABRE с проекта „Писмо за промяна" в категория „Балкани".

All Channels Communication Group е създадена през 2001 година като класическа PR агенция, която през годините се развива до комуникационна група, обхващаща пълния спектър на комуникационни услуги. В момента групата има няколко обособени комуникационни звена - All Channels | PR, All Channels | Advertising, All Channels | Interaction, All Channels | Activation и Symmetric Communications Consultancy.