Последенден за подкрепа на "Любимите марки"
Секция: ИКОНОМИКА
03 Юли 2014 13:29
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Последенден за подкрепа на "Любимите марки"

/КРОСС/Днес, 3 юли, е последният ден, в който можете да подкрепите своята любима марка в различните категории. Третият, финален етап на единствената потребителска класация у нас приключва днес, точно в 23:59 часа тази вечер. До момента участие в трети кръг на инициативата са взели близо 18 000 души. Общият брой гласували в първите два етапа от шестото издание на инициативата надхвърли 24 000 потребители, които подкрепиха предпочитаните от тях брандове в 34 категории. В момента всеки може да посочи предпочитаната от него марка сред Топ 3 брандове във всеки отрасъл.

Към днешна дата общият брой подадени гласове е близо 42 000. Третият последен кръг на класацията ще определи любимата марка във всяка категория, както и ЛЮБИМА МАРКА №1 на потребителите за 2014 година.

Гласуването се извършва он-лайн на адрес www.mylovemarks.eu. Потребителите номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат!

Партньори на инициативата тази година отново са сп. BUSINESS LADY, Mail.BG, Radar.BG, BLife.BG, BNews.BG, Хайлайф, информационна агенция Cross.bg, b2b Magazine, Bulevard.bg.

Всяка година в класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" взимат участие над 20 000 потребители. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат биха ни липсвали. Любимите ни марки се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители.

За разлика от други класации, "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.