/КРОСС/ Време е на потребителите на Facebook да започне да им се плаща, смята адвокатът Ралф Нейдър, цитиран от CNBC след скандала с тайния психологически експеримент от страна на социалната мрежа.
Според него хората трябва да създадат движение, което да настоява компанията да плаща за личната информация на потребителите, от която изкарва милиарди долари.
„Facebook нямаше да съществува без цялата тази лична информация, която хората предоставят безплатно. Именно достъпът до личните данни е това, което дава сила на социалната мрежа и ѝ помага да расте", твърди Нейдър.
Адвокатът поиска пълно разкриване на другите подобни проекти, които компанията може да провежда тайно. Всъщност той не ограничава искането си само до Facebook, а и до други социални мрежи, събиращи лична информация от потребителите, като Google+ и Twitter, пише Investor.