БДЖ е продала 4000 билета онлайн за половин година
Секция: ИКОНОМИКА
05 Юли 2014 16:47
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
БДЖ е продала 4000 билета онлайн за половин година

/КРОСС/ 4000 билета за 6 месеца - толкова са продадените онлайн резервации на БДЖ от въвеждането на системата за купуване през интернет досега. Най-търсени са спалните вагони, а най-често хората купуват онлайн билети за влака София - Варна.

Само 12 композиции, които минават през общо 55 гари, са включени в системата, но в момента се разработва включването на цялата вътрешна мрежа.

Близо 14 000 души вече са регистрирани, около 2000 реално са си купили билети, като има и постоянни клиенти, предава бТВ.

„Примерно имаме един клиент, който е закупил 38 билета, следващ клиент, който е закупил 26 билета, т.е. ако клиент не е доволен от услугата на системата едва ли би закупил такова количество билети", коментира Ясен Гочев от отдел „Информационни технологии" в БДЖ.