/КРОСС/ 4000 билета за 6 месеца - толкова са продадените онлайн резервации на БДЖ от въвеждането на системата за купуване през интернет досега. Най-търсени са спалните вагони, а най-често хората купуват онлайн билети за влака София - Варна.
Само 12 композиции, които минават през общо 55 гари, са включени в системата, но в момента се разработва включването на цялата вътрешна мрежа.
Близо 14 000 души вече са регистрирани, около 2000 реално са си купили билети, като има и постоянни клиенти, предава бТВ.
„Примерно имаме един клиент, който е закупил 38 билета, следващ клиент, който е закупил 26 билета, т.е. ако клиент не е доволен от услугата на системата едва ли би закупил такова количество билети", коментира Ясен Гочев от отдел „Информационни технологии" в БДЖ.