София /КРОСС/ Мтел започва конкурс за дизайн на униформите на служителите в магазините. Проектът е част от стремежа на телекома за изцяло ново позициониране, като промяната включва не само начина, по който изглеждат служителите в магазините, но също ценностите, които споделят, още по-високо ниво на обслужване и още по-добро качество на продуктите и услугите.
Конкурсът е за дизайнери, студенти по моден дизайн или любители, които имат опит и/или желание за разработване на подобен проект. Те трябва да проявят креативност и новаторски подход, като изработят дизайн за служителски униформи, които да са модерни и да „отразяват" идентичността на марката Мтел.
Победителят в надпреварата ще спечели 4000 лева, а заелите второ и трето място - 2000 лева и 1000 лева. Кандидатурите ще се събират до 28 юли.
Жури от модни специалисти и представители на Мтел ще оценява кандидатурите. В състава на комисията са: проф. д-р Любомир Стойков, университетски преподавател и журналист; Николай Божилов, дизайнер, носител на наградата „Златна игла" за „Най-добър млад дизайнер" за 2013 година; Ванина Ханджийска, моден блогър, и Августина Маркова - Тути, стилист в предаването „Модерно". От страна на Мтел - Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации", Петя Стоянова , директор „Маркетинг комуникации" и Желязко Желязков, директор „Директни продажби".
Кандидатите ще бъдат оценявани както от журито, така и от консултантите в магазините на Мтел, които ще носят униформите. Крайната оценка на участниците ще включи и вота на феновете на Мтел във Facebook. Служителите ще могат да се възползват от новите си униформи през есента.
Повече информация за конкурса може да научите на http://www.mtel.bg/mtelegance