София /КРОСС/ В сряда, 9 юли (сряда) ще се проведе първото издание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце" на списание Business Lady. Домакин на събитието е София Хотел Балкан (бивш Шератон), зала „Средец" от 19.30 часа.
Основната цел на организаторите е да мотивира допълнително институциите, компаниите, отделната личност да бъдат по-съпричастни към различните обществени проблеми. Наградите се присъжват за инициирани, реализирани и/или подкрепени обществено значими кампании и социални проекти в различни каузи, сред които Подкрепа на беззащитните; Зелена планета; Благотворителност и КСО; Информационни кампании за превенция и устойчивост; Популяризиране на доброволческия дух; НПО в действие; Политиката и благотворителността; Медиите и социалните каузи и др.
Организаторите са подбрали обществено полезни каузи с разнороден и уникален характер. Така, например, има отличена социална кампания за изграждането на дигитални класни стаи; за опазването на балканската пъстърва като вид в родните планински реки; за популяризирането на фирменото доброволчество като форма на тимбилдинг; за безопасното използване на електроенергията. Отличени са още кампании, които "възкресяват доброто" и превръщат страната ни в „Зелена България.
Наградите „Златно сърце" целят още да възнаградят морално усилията на онези компании и отделни личности, които са допринесли най-много чрез средства и отделено време за дадена кауза. Награда „Златно сърце" може да получи всяка българска или международна компания или отделна личност, социално ангажирана на територията на България.
Наградите за благотворителност и КСО на списание Business Lady са още едно продължение на основната цел на изданието - да дава гласност на различни професионални успехи, качества и постижения във всяко отношение.
На официалната церемония ще присъстват над 150 официални лица, политици, дипломати, представители на бизнеса и различни държавни, неправителствени и частни институции и фондации, гости и приятели на списанието.
Партьори на първото издание „Златно сърце" на сп. BUSINESS LADY са Асоциацията на индустриалния капитал в България, Асоциацията на бизнес експертите в България и сладкарници „Пчела".
Медийни партньори на първото издание на наградите са телевизия Bulgaria on AIR, сп. BUSINESS LADY, В-к Стандарт, В-к 19 минути, радиата FM+, FRESH, STAR FM, радио Витоша, Mail.BG, Radar.BG, BLife.BG, BNews.BG, Slava.BG, Хайлайф, ИА Cross.bg, b2bmagazine, Actualno.com, Bulevard.BG и Svejo.net.