Мтел с два приза в конкурса „Златно сърце“
Секция: БЪЛГАРИЯ
10 Юли 2014 11:04
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Мтел с два приза в конкурса „Златно сърце“

/КРОСС/ Мтел спечели две отличия в рамките на първото издание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност на списание Business Lady, което се проведе на 9 юли в столичния хотел „Шератон".

Телекомът спечели в категория Подкрепа на беззащитните с проекта си „Приеми дете. Създай бъдеще" и в Популяризиране на доброволческия дух с проекта „Доброволчески дни".

Наградата в категория Подкрепа на беззащитните беше връчена на Вилиана Станева, експерт „Външни комуникации" в Мобилтел, от водещия на „Тройка на разсъмване" по радио „Витоша" Тодор Милиев. Награденият проект в тази категория - „Приеми дете. Създай бъдеще" - защитава каузата на приемното родителство. Мтел го реализира вече две поредни години в подкрепа на приетия от правителството План за действие за изпълнение на Националната стратегия „Визия за деинституционализация на децата в Република България", който цели затварянето на 137 социални домове за деца в следващите 15 години и предотвратяване на изоставянето на деца в подобни институции.

Наградата в категория Популяризиране на доброволческия дух прие Цветелина Михайлова, специалист „Вътрешни комуникации" в Мобилтел. Призът беше връчен от водещата в радио FM+ Калина Стефанова. Вторият отличен проект на телекома - „Доброволчески дни" - дава възможност на служителите на Мтел да полагат доброволен труд за различни социални институции и природни обекти. Мтел реализира този проект от 2010 година в партньорство с Фондация „Помощ за благотворителността в България". Екипът, който на практика „оживява" проекта - това са хората в Мтел. Само през 2013 година в доброволческите тимбилдинги участват 220 служители, които облагородяват 19 обекта в София и страната.

Наградите „Златно сърце" целят още да възнаградят морално усилията на онези компании и отделни личности, които са допринесли най-много чрез средства и отделено време за дадена кауза. Награда „Златно сърце" може да получи всяка българска или международна компания или отделна личност, социално ангажирана на територията на България.