BUSINESS LADY отличи със „Златно сърце” 24 социални кампании
Секция: ЛЮБОПИТНО
10 Юли 2014 16:39
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
BUSINESS LADY отличи със „Златно сърце” 24 социални кампании

София /КРОСС/ Двадесет и четири благотворителни проекта и социални инициативи в общо 9 категории получиха официално признание на първите Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце" на списание Business Lady. Церемонията се състоя в София Хотел Балкан вчера (9 юли, сряда).

Сред наградените имаше представители на частния сектор, държавни учреждения, медии, неправителствени организации, политически структури. В каузата ПОПУЛЯРИЗИРАНЕ НА ДОБРОВОЛЧЕСКИЯ ДУХ бяха отличени инициативата „Добротворци" на Кока Кола България и Actualno.com; кръводарителската кампания „БлагоДаря" на City Center Sofia и Национален център по трансфузионна хематология и „Фирменото доброволчество като форма на тимбилдинг" на Мтел.

В каузата БЛАГОТВОРИТЕЛНОСТ награди получиха Future Health, които подпомагат закупуването на медицинска техника за родилни отделения у нас; ЗАД Виктория за социалната си кампания „ВИКТОРИЯ дари усмивки за Коледа" и Петрол АД за подкрепата на кампанията „Повече българчета за България" на радио Витоша. В същата кауза бяха отличени още „Бутилираща компания Хисар" за изпращането на над 30 хиляди литра бутилирана вода за бедстващите ни сънародници в наводнените райони в градовете Варна и Добрич; социалния проект на дентален център ЕО Дент „По-качествен живот за нашите родители" и СПА Деметра за цялостна подкрепа за деца, лишени от родителска грижа.
Проектът за интегриране на съвременните информационни технологии в образованието „Samsung Smart Education" на Samsung България получи отличие в категория ОБУЧЕНИЕ И РАЗВИТИЕ. Награда заслужиха още Easy Credit за кампанията си за повишаване финансовата култура на потребителите. В каузата ИНФОРМАЦИОННА КАМПАНИЯ ЗА ПРЕВЕНЦИЯ И УСТОЙЧИВОСТ бяха отличени ЧЕЗ България за инициативата си „Образователна кампания за разумно и отговорно използване на електроенергия" и Great Wall за проекта си "GREAT WALL пуска мустак за МОември", целяща насочване на общественото внимание към проблемите на мъжкото здраве.

„Български пощи" ЕАД получи награда за инвестициите си в „Изграждане на достъпна среда в урбанизираната територия" в категория ПОДКРЕПА НА БЕЗЗАЩИТНИТЕ. В тази кауза беше отличен още Мтел с кампанията си „Приеми дете. Създай бъдеще". ЛИДЛ България пък грабнаха наградата за ЗЕЛЕНИЯ СИ ПРОЕКТ „Дай шанс на Българката" в защита на балканската пъстърва като вид в родните планински реки. "ЕВРОМАЙКИ" - дамската структура на ПП "България без цензура" бяха наградени за цялостната си социална дейност в защита правата на жените в категория ПОЛИТИКАТА И БЛАГОТВОРИТЕЛНОСТТА.

В МЕДИИТЕ И СОЦИАЛНИТЕ КАУЗИ отличия получиха няколко известни медии с различни социални инициативи. Телевизия Bulgaria on air заслужиха награда по повод състоялата се конференция „Образование и бизнес: на един език ли говорят теорията и практиката?" в партньорство с Investor.BG и Bloomberg. Радио Витоша бяха наградени за кампанията си „Повече българчета за България", която развиват близо 10 години. Вестник Стандарт бяха отличени с кампанията си „Възкреси доброто", а радиата FM+, FRESH, STAR FM пък грабнаха приз за инициативата си „Зелена България".

В каузата НЕПРАВИТЕЛСТВЕНИ ОРГАНИЗАЦИИ В ДЕЙСТВИЕ награда получи Велик Приорат България за цялостна благотворителна дейност; Ротаракт клуб София-Тангра за кампанията си „И аз знам!", целяща повишаване на общата информираност за ХИВ вируса и фондация „Монако дриймс" с президент Ана Иванова.
По време на събитието благотворително бяха събрани средства за младежите от Социален учебно-професионален център „Княз Борис 1", гр. София. Средствата ще бъдат разходвани за екскурзия или образователен лагер на децата. Гостите, решили да закупят благотворително талони участваха в томбола и част от тях спечелиха награди, осигурени от българската козметика с екстракт от охлюви Revive Snails Extract, СПА Деметра (които осигуриха подаръци и за всички наградени), Профи дерм и Еко спа.

За доброто настроение на гостите се погрижиха квартет Хипнотик, дует Мания, Джина Иванова от трамвай №5 и артиста Иван Анастасов. Сладкарници „Пчела" зарадваха присъстващите с уникално изработена за събитието торта. Водещи на официалната церемония бяха актьорът, носител на престижния приз ИКАР Симеон Владов и журналистката и ПР Патриция Кирилова, генерален мениджър на ВИП Комюникейшън, партньор на събитието.
Основната цел на организаторите бе да мотивира допълнително институциите, компаниите, отделната личност да бъдат по-съпричастни към различните обществени проблеми. Наградите „Златно сърце" целят още да възнаградят морално усилията на онези институции, които са допринесли най-много чрез средства и отделено време за дадена кауза.

Наградите за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце" на списание Business Lady са още едно продължение на основната цел на изданието - да дава гласност на различни професионални успехи, качества и постижения във всяко отношение.

Партьори на първото издание „Златно сърце" на сп. BUSINESS LADY бяха Асоциацията на индустриалния капитал в България, Асоциацията на бизнес експертите в България и сладкарници „Пчела".
Медийни партньори на първото издание на наградите са телевизия Bulgaria on AIR, сп. BUSINESS LADY, В-к Стандарт, радиата FM+, FRESH, STAR FM, радио Витоша, Mail.BG, Radar.BG, BLife.BG, BNews.BG, Slava.BG, Хайлайф, ИА Cross.bg, b2bmagazine, Actualno.com, Bulevard.BG и Svejo.net.