ЧЕЗ сред първите носители на наградите за „Златно сърце“
Секция: БЪЛГАРИЯ
13 Юли 2014 10:44
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
ЧЕЗ сред първите носители на наградите за „Златно сърце“

София /КРОСС/ ЧЕЗ спечели приз от първото издание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност на списание „Бизнес лейди", което се проведе на 9 юли в София. Наградите „Златно сърце" целят да възнаградят морално усилията на компании и отделни личности, които са допринесли най-много чрез средства и отделено време за дадена кауза. Наградата на ЧЕЗ бе присъдена в категорията „Информационни кампании за превенция и устойчивост" за образователната кампания, разработена и приложена от дружеството, за стимулиране на безопасно, разумното и отговорно използване на електроенергия.
„Благодаря за наградата. За нас тя е допълнително признание за ползата и значението на нашите усилия, но най-вече благодаря на всички колеги, които припознаха образователната кампания на ЧЕЗ като своя лична кауза и участваха в нея всеотдайно и на доброволни начала. Десетки наши колеги работиха извънредно и посещаваха училищата на Западна България, за да разказват на най-малките потребители как разумно да използват електроенергията и как да се предпазят от опасностите в игрите си, у дома или в училище", каза Стефан Апостолов, изпълнителен директор на „ЧЕЗ Разпределение България" АД.
Като отговорен корпоративен гражданин, който работи с грижа за клиентите и природата, ЧЕЗ България възприема за свой приоритет изграждането на потребителска култура на разумно и отговорно използване на електроенергията През 2013 г. компанията разработи и започна да реализира образователна кампания, която насочи както към възрастните, така и към децата. Целта на кампанията е да се постигне по-добро обществено разбиране на важността и ползите от разумното използване на електроенергията, да стимулира потребителите да прилагат в своето ежедневие мерки за намаляване на потреблението на енергия и да формира култура на отговорно поведение сред най-малките членове на обществото.
В рамките на кампанията бе разработена онлайн игра „Академия Енергия" с полезни и практични съвети как да се намали консумацията на едно домакинство. През пролетта доброволци на ЧЕЗ проведоха беседи сред повече от 1500 деца от първи до четвърти клас в десетки училища от Западна България как разумно да използват електроенергията във всекидневието си и как безопасно да боравят с електрическите уреди у дома, в училище или в игрите. За да популяризира кампанията, ЧЕЗ издаде две детски книжки („За децата и енергията" и „За децата и безопасното електричество"), създаде секция „Енергийна ефективност" на корпоративния си уебсайт www.cez.bg,в която са поместени 10 лесни съвета за пестене на ток, публикува два калкулатора за изчисляване и контролиране на консумацията на битовите електроуредите, събра ценни мнения и съвети на клиенти за намаляване на потреблението, помести информация за новите тенденции в областта на енергийната ефективност.