Лукойл – най-добрата бензиностанция в България
Секция: ИКОНОМИКА
13 Юли 2014 12:32
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Лукойл – най-добрата бензиностанция в България

/КРОСС/ Лукойл получи наградата QUDAL - Quality meDAL, която сертифицира най-високо качество на веригата бензиностанции според тазгодишно проучване на българския пазар. Международната организация ICERTIAS - International Certification Association GmbH проведе електронното проучване за първи път у нас през март тази година. Българските потребители дадоха своята оценка в над 100 категории, като в категория „Бензиностанции" най-много от анкетираните избраха Лукойл като компанията, предлагаща най-качествена комплексна услуга. На база личен опит и мнение мнозинството от участниците в проучването избра за абсолютен лидер Лукойл, като компанията събра 4 пъти повече гласове от втория в класацията, оставяйки далеч зад себе си конкурентите. Без значение от материалния си статус анкетираните посочиха високото качество на веригата бензиностанции Лукойл като определящо.
От особено голямо значение за обективността на изследването е избраният подход, при който всеки анкетиран сам определя предпочитаната компания, тоест въпросът за най-добрата бензиностанция на българския пазар е отворен. На този въпрос повечето анкетирани отговориха: „Лукойл".
Лукойл е една от най-големите частни нефтени компании в света, която от 15 години присъства на българския пазар на горива. В момента компанията разполага с 222 търговски обекта, собствени и на франчайз, на територията на България. По този начин висококачествените услуги и продукти на Лукойл са достъпни в цялата страна.
Средногодишно бензиностанциите на Лукойл обслужват над 48 милиона клиенти. Според вътрешните проучвания на компанията 71% от клиентите изразяват пълна удовлетвореност от предоставените им продукти и услуги. Благодарение на това Лукойл успява да поддържа най-висок пазарен дял в сектора, който към момента е 29%.
„Наградата QUDAL е голяма чест и показва, че усилията ни са оценени от клиентите. Това ни мотивира да продължаваме и усъвършенстваме работата си, да инвестираме в развитието на все по-комплексна и качествена услуга за българските потребители, - заяви Валентин Златев, генерален директор на ЛУКОЙЛ-България. - Когато зареждат на бензиностанциите ЛУКОЙЛ, шофьорите могат да бъдат абсолютно сигурни, че получават 100% гарантирано качество. Ние работим, за да предоставим цялостно обслужване, което включва не само най-доброто гориво на пазара, но и лично отношение към клиента", допълни той.