София /КРОСС/ Пострадалите от наводнението в град Мизия и региона ще получат пълно съдействие от страна на Националната здравноосигурителна каса, за да им бъдат осигурени необходимите медикаменти и лечение.
Пациенти, загубили рецептурните си книжки или друга медицинска документация във водната стихия, могат да се обръщат към районната здравноосигурителна каса (РЗОК) във Враца, където ще получат необходимата им помощ.
При невъзможност договорните партньори да подават ежедневно отчетите си към НЗОК поради липса на електрозахранване или други проблеми, породени от стихията, няма да има последствия за лечебното заведение от страна на институцията.
Всички въпроси, свързани с проблеми в лечението, пациентите могат да отправят освен към РЗОК-Враца, и на горещия телефон на НЗОК - 0800 14 800, както и на стационарните телефони 02 9659 387 и 02 9659 121 или в рубриката „Он лайн консултации" на официалния сайт на институцията - www.nhif.bg.
Снимка: Булфото, всички права запазени