Премиерната поредица „На печалба” по Discovery Channel разкрива тайните на изгодното пазаруване
Секция: Шоубизнес
05 Август 2014 10:16
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Премиерната поредица „На печалба” по Discovery Channel разкрива тайните на изгодното пазаруване

/КРОСС/Новото предаване „На печалба" по Discovery Channel е забавна и динамична програма, която представя приключенията на Джейсън Смит и Браян Гудман докато пазаруват. На 7 август, четвъртък, от 21:00 ч. премиерната поредица разкрива как двамата приятели са превърнали спестовността не само в хоби, а в модерно търсене на съкровища. Джейсън и Браян са съвсем обикновени мъже, но находките им са необикновени. Тяхното шесто чувство за добра сделка ги отвежда в света на онлайн търговете, където правят първокласна печалба от стоки втора употреба.

Водещият Джейсън Смит е израснал в малко градче извън Кливланд, Охайо. Като дете той ходи по градските пазари, гаражни разпродажби и антикварни магазини с баба си, майка си и лелите си. В продължение на много години работи в музикални магазини и продава излишната стока в eBay вместо собствениците. По-късно Джейсън започва да купува и продава за себе си, за да изкара допълнително пари. Впоследствие, той напуска работата си и решава да развива свой бизнес, като превръща търговията в своя професия.

В премиерния епизод на поредицата, озаглавен „Viva Las Vintage", Джейсън и Браян се отправят към Лас Вегас в търсене на скрити съкровища втора ръка. След дълго време прекарано в магазините, търговците се натъкват на пътническа чанта във формата на табелата на известния „Път 66" в САЩ и на стара пишеща машина „Смит Корона". Те смятат да продадат находките доста изгодно, но дали късметът ще бъде на тяхна страна?  

Новата поредица „На печалба" разкрива какво е нужно, за да си преуспяващ търговец в света на онлайн продажбите и колко време отнема намирането на съкровище сред  вече употребяваните стоки.