Ралф Лорън с програма за детска грамотност и тематична модна линия
Секция: ЛЮБОПИТНО
07 Август 2014 12:00
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Ралф Лорън с програма за детска грамотност и тематична модна линия

/КРОСС/Известният моден дизайнер Ралф Лорън стартира специална програма за насърчаване на грамотността сред децата с най-новата си модна колекция, съобщава Instyle.com.

Модната линия, която беше представена на 5 август, включва лимитирана серия тениски за мъже, жени и деца със специални изображения на модни скици с книжни елементи, както и нов дизайн на "Global Literacy Pony" с фокус изцяло върху четенето.
Сред продуктите от модната линия има също тефтери, висулки за чанти и книгоразделители с "понито на грамотността", а надписите върху щампата имат разновидности на 12 различни езика. Цитатът от самия Ралф Лорън "Книгите отварят прозорци към света и имат силата да променят животи" също намира място върху продукти в серията.

Ralf laran gramotnostКато посланици на програмата са включени лица на марката като Мадисън Биър, тригодишният син на Алиша Кийс, както и актьорският състав на популярния бродуейски мюзикъл "Матилда", създаден по романа на Роалд Дал.

За осъществяването на програмата модната къща на Ралф Лорън си партнира със Scholastic и неправителстваната организация "Reach Out and Read", която промотира развитието на грамотността от най-ранна детска възраст чрез медицински специалисти и педиатри. Именно на "Reach Out and Read" ще бъдат дарявани и 25% от стойността на всички продадени продукти от специалната модна линия. По този начин от Ралф Лорън ще работят не само да превърнат книгите, четенето и грамотността в елементи на лайфстайла, но и реално да допринесат за работата върху проблемите с детската грамотност.

Това не е първата инициатива на Ралф Лорън, свързана с четенето и грамотността. През месец май 2014 модната марка имаше специално детско модно шоу в Нюйоркската обществена библиотека в подкрепа на грамотността. По време на благотворителното събитие бяха разкрити и част от елементите на тематичната модна линия.


На сайта на модната марка могат да бъдат разгледани и любими детски книги на Ралф Лорън, препоръчани за четене на малките читатели, сред които са „Пипи Дългото чорапче" на Астрид Линдгрен и „Матилда" и „Чарли и шоколадовата фабрика„ на Роалд Дал.