Nissan дава начален удар на партньорството си с UEFA Champions League по време на 2014 UEFA Super Cup
Секция: Автомобили
12 Август 2014 16:28
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Nissan дава начален удар на партньорството си с UEFA Champions League по време на 2014 UEFA Super Cup

/КРОСС/ Иновативното партньорство на Nissan с UEFA Champions League започва днес с началния съдийски сигнал на 2014 UEFA Super Cup и лансирането на програмата „Инженери на вълнението". UEFA Super Cup - която изправя един срещу друг испанските „Реал Мадрид" и „Севиля" на Cardiff City Stadium - обещава да се превърне в вълнуваща начална точка за новторското партньорство с Nissan.

Иновацията и вълнението са залегнали в сърцето на програмата UEFA Champions League на Nissan, която едновременно ще впрегне вълнението на и извън терена, за да провокира невероятни емоции сред футболните фенове от върховната европейска футболна надпревара.

Във връзка с лансирането, Nissan има удоволствието да съобщи, че започва партньорство с трикратния победител в UEFA Champions League, Андрес Иниеста, и капитана на „Paris Saint-Germain" и Бразилия, Тиаго Силва. Футболните звезди стават посланици на марката Nissan в UEFA Champions League. Те ще играят ключова роля в новата световна рекламна кампания, чиято телевизионна премиера е днес.

"UEFA Super Cup е първото официално партньорство на Nissan с UEFA, и поради това сме много развълнувани, че сме част от този престижен мач," каза Бастиен Шуп, Маркетинг вицепрезидент на Nissan Europe. "Nissan е известен с иновации, които вълнуват, и нашето партньорство с UEFA ще бъде съвместно усилие, което да разшири границите, за да създаде истинска иновация и вълнение за фeновете по целия свят."

Един от ангажиментите на Nissan и UEFA към футбола и феновете по света е осигуряването от страна на компанията на 600 безплатни билета, позволяващи на деца от Южен Уелс да гледат на живо UEFA Super Cup. В допълнение на това, Nissan предостави на едно семейство изключителния шанс да гледа на живо тренировките на „Реал Мадрид" и „Севиля" на Cardiff City Stadium.

Като официален световен автомобилен превозвач на UEFA Champions League, три кросоувъра Nissan Qashqai се движеха в конвой от 1 август. В 12-дневния тур, те обикаляха градовете в Уелс, превозвайки трофеите на UEFA Champions League, UEFA Europe League и UEFA Super Cup. Сред спирките бяха Нюпорт, Бангор сити, Абъристуит, Ланели и Кардиф. В дилърствата си в тези градове, Nissan изложи трите престижни трофея, подгрявайки футболните фенове преди финала за UEFA Super Cup - една от най-вълнуващите вечери в европейския футболен календар.

Nissan е официалният световен автомобилен партньор на UEFA Super Cup и UEFA Champions League. Договорът покрива от сезон 2014/2015 до 2017/2018. Като официален партньор, чрез своите ексклузивни продукти и услуги, Nissan ще вземе участие в най-престижния европейски клубен шампионат.

Партньорството с UEFA Champions League е друг пример за отдадеността и сериозните намерения на Nissan към световния спорт, които вече включват спонсорство на Олимпийските и параолимпийските игри в Рио де Жанейро 2016, Олимпийския отбор на Бразилия, официален спонсор на Олимпийските отбори на Колумбия и Мексико, олимпийците и параолимпийците на Великобритания, Африканската Купа на нациите, NCAA футбол, Канадската футболна лига, спортни посланици, включително олимпийският златен медалист Юсейн Болт и Сър Крис Хой, корпоративен партньор за Heisman Trust/Heisman Trophy и официален световен автомобилен партньор за City Football Group.