Discovery и Eurosport ще работят с общ екип за разпространение на каналите в портфолиото си за CEEMEA
Секция: ЛЮБОПИТНО
27 Август 2014 16:36
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Discovery и Eurosport ще работят с общ екип за разпространение на каналите в портфолиото си за CEEMEA

/КРОСС/ Discovery Networks Централна и Източна Европа, Близкия Изток и Африка (Discovery Networks CEEMEA), която е подразделение на Discovery Communications - най-голямата pay TV медийна група в света - анонсира, че от днес общ екип ще отговаря за разпространението на каналите от портфолиото на Discovery и Eurosport. Екипът ще предлага единно портфолио от 22 канала за Централна и Източна Европа, Близкия Изток и Африка.
Под ръководството на Оксана Янушковская, вицепрезидент „Разпространение", новосъздаденият екип ще отговаря за разпространението на най-вълнуващия пакет от развлекателни, лайфстайл и спортни канали в региона. Съвместното портфолио включва Eurosport, водещият европейски канал на спортна тематика, Discovery Channel, каналът, който е номер 1 в сферата на документалистиката, TLC, номер едно международен канал, насочен към женската аудитория и водещият канал в сферата на мистериите и загадките - ID Xtra.
„Спортните програми са най-добрата форма на документално развлечение и са естествено продължение на почти 30-годишното лидерство на Discovery в жанра. Съвместяването на най-успешните марки, хора и ясен поглед в бъдещето ни позволява да се фокусираме върху създаването на нова добавена стойност за рекламодателите, сателитните и кабелни оператори, зрителите и акционерите. Това е възможно именно с предлагането на общо портфолио на пазара", коментира Оксана Янушковская, вицепрезидент „Разпространение" за Discovery Networks (CEEMEA).
Агенциите на Eurosport, работещи в сферата на продажбите, ще продължат да бъдат управлявани от Бенджамин Дешайес, който ще заема поста заместник стратегически директор за Discovery Networks (CEEMEA). Дешайес работи в Eurosport от 1998 г., ръководил e на отдел "Продажби към сателитни и кабелни оператори" за пазарите на Централна и Източна Европа и е отговарял за множество ключови етапи като адаптирането на програмата на местните езици в региона.
През изминалите няколко седмици, 25-тото последователно излъчване на Тур дьо Франс бе гледано от над 50 млн. зрители. Програмата отбеляза рекордните 350 ч. излъчване по Eurosport и Eurosport 2 с над 90 ч. предаване на живо с висока резолюция. Най-престижното колоездачно състезание в света събра най-много зрители в Полша.
Успоредно с това Discovery Networks International (DNI) отбеляза най-добри резултати в историята си за първото тримесечие от годината. С рекордни нива на гледане и международен онлайн растеж, DNI достигна до невероятните 621 млн. зрители по света (+3% на годишна база) за втората четвърт от 2014 г. DNI продължава забележителния си ръст през 25-тата година от създаването си с най-голям брой постоянна аудитория до момента (+9% на годишна база) и регистрира най-много посетители на уебсайтовете си досега (+45% на годишна база), както и в социалните платформи (+250% на годишна база).