Discovery Channel изследва международния пазар за коли втора ръка
Секция: Шоубизнес
05 Септември 2014 11:28
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Discovery Channel изследва международния пазар за коли втора ръка

/КРОСС/ В новия сезон на поредицата „Да продадеш колата си: разширяване на бизнеса" автомобилният специалист Майк Брюър обикаля света в търсене на автомобили втора ръка. Пътешествието му започва от 7-ти септември, неделя, от 19:00 ч. по Discovery Channel. Уникалното предизвикателство на Майк се простира на няколко континента като сега задачата му е още по-амбициозна. Автомобилният експерт тръгва на път само с 3 000 долара и трябва да увеличи сумата до 40 000 долара, за да си купи италианска супер кола.

Всеки едночасов епизод следва Майк по време на търсенето му на най-изгодните оферти в различни части на света - от Австралия до родината на супер колите Италия. В продължение на 6 седмици водещият купува, продава и урежда сделки с коли втора ръка, за да се сдобие с автомобила на мечтите си.

Първата спирка на Майк е Австралия, където търси „Форд Фалкън Футура AU II". След това той се връща бързо в Англия за „Фолксваген Голф", купува „Фолксваген" комби в Бразилия и секси „Шевролет Корвет" в Щатите.

Комбинацията от знанията на Майк Брюър и помощта на местните специалисти разкрива интересни детайли, които всеки автомобилен ентусиаст трябва да знае, за да направи възможно най-добрата сделка. Водещият споделя как пребоядисването на „Рейндж Роувър" в бяло може да увеличи значително шансовете му за продажба, защото цветът отговаря на търсенето. Майк също показва, че трябва да запретнеш ръкави и да си готов да се изцапаш, за да имаш успех на автомобилния пазар.

Дали международните продажби ще осигурят на Майк Брюър желаната печалба и мечтаната италианска супер кола? Ще разберем през септември в „Да продадеш колата си: разширяване на бизнеса".