Facebook страницата на „Захарни заводи“ в топ 5 по ангажираност на аудиторията у нас
Секция: Технологии
05 Септември 2014 12:56
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Facebook страницата на „Захарни заводи“ в топ 5 по ангажираност на аудиторията у нас

/КРОСС/ „Захарни заводи" АД се нареди в челната петица на класацията за ангажираност на аудиторията във Facebook според глобална платформа за анализ на социалните мрежи „Social Bakers". Българската компания показа най-голям ръст от 161 % в показателя за ангажираност на феновете в социалната мрежа за месец юли.

Успехът на българската компания в социалната мрежа се дължи на работата на дигиталната агенция All Channels | Interaction, която отговаря за цялостната стратегия на „Захарни заводи" АД в дигиталното пространство.

Официалната Facebook страница на компанията нарасна с 50 000 до впечатляващите 63 000 фена в рамките на година.

„Ангажираността на Facebook аудиторията е един от най-важните показатели за развитието на корпоративните страници в социалните мрежи. Тя се изчислява на база общия брой интеракции на феновете със съдържанието на дадена страница, разделена на броя фенове на страницата. Задържането на високи нива в този показател е едно от ключовите предизвикателства пред брандовете в ерата на дигиталните комуникации, защото показва истинската връзка, съществуваща между марките и техните клиенти и последователи не само на месечна, но и на ежедневна база", коментираха от All Channels | Interaction.

Останалите марки в Топ 5 класацията на "Social Bakers" са Eucerin, Baileys Bulgaria, Baby Crema и LEKI.