/КРОСС/ Екипите от Словения, САЩ и Германия, които трябваше да отстраняват щети от градушката по автомобилите по нови технологии, работят бързо, но искат много пари. В САЩ те вземат по 5000 долара на автомобил, 5000 евро е цената в Германия, но у нас няма кой да им плаща по тези тарифи. Затова много от групите си заминали, а други изпълняват скъпи поръчки на някои от големите автокъщи, пише "Преса".
Специалистите вършат прецизна тенекеджийска работа, в резултат на което не се налага пребоядисване, но у нас няма кой да им плати парите, които искат.
В България технологията е непозната, макар че се използва в цяла Европа и позволява един автомобил да бъде отремонтиран за три пъти по-малко време. Причината е, че при този метод не се налага китване на дупките. Ако градушката е с по-малки размери, се спестява и боядисването.
Останалите сервизи използват традиционните методи, затова много от ремонтите са планирани за следващата година. Причината е, че се прилага много ръчен труд. Работи се с химикали и се спазва необходимото технологично време за съхненето им.
Снимка: Булфото, всички права запазени