Тийнейджърите звънят на горещата линия основно с въпроси за любовния си живот
Секция: БЪЛГАРИЯ
15 Септември 2014 10:30
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Тийнейджърите звънят на горещата линия основно с въпроси за любовния си живот

/КРОСС/Любовните вълнения, взаимоотношенията с родители и с приятели пораждат най-много въпроси и проблеми сред тийнейджърите, които се обаждат на горещата телефонна линия 116 111, управлявана от Асоциация "Анимус". Линията беше разкрита през 2009-а от Държавната агенция за закрила на детето, с цел подаване на сигнали за деца в риск, както и консултиране на деца и техните родители.

Обажданията са над 10 000 на месец и с всяка година линията става все по-популярна, разказа пред Дарик Кристина Ненова, представител на асоциацията. Телефонът е с денонощно обслужване и напълно анонимен.

Най-честите вълнения и затруднения на младежите, които се обаждат на горещия телефон, са свързани с любовния им живот, обяснява Кристина Ненова.

„Тогава, когато имат въпроси, касаещи, любовния им живот и сексуалните взаимоотношения, тогава, когато за първи път им предстои да имат интимност с някой, или когато имат трудности във връзка, в която вече се намират и имат нужда да обсъдят това с нашите консултанти. Друга много важна тема касае семейните проблеми и взаимоотношенията им с възрастните, родителите и с хората о разширеното семейство", обясни Ненова.

Тийнейджърите търсят съвет по телефона и при затруднения в училище - както в общуването си с определени учители, така и при изучаването на дадени предмети. От Асоциация „Анимус" провеждат кампания под надслов Тийнейджърите говорят, която има за цел да популяризира младежките проблеми, и да улесни развитието на децата. Информация за кампанията може да бъде намерена на сайта на организацията animusassociation.org.