Повече от половината от читателите на КРОСС не следят предизборната кампания
Секция: БЪЛГАРИЯ
15 Септември 2014 12:28
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Повече от половината от читателите на КРОСС не следят предизборната кампания

/КРОСС/Предизборната кампания е вяла и хаотична, твърдят анализатори. Според политолога Антоний Гълъбов - дори гузно. Съименникът му проф. Антоний Тодоров пък очаква трудна предизборна кампания, защото омерзението от политиката в обществото е голямо. А според социолога Андрей Райчев - обикновена и по-мека, отколкото сме свикнали, предизборна кампания.

"Политиката принадлежи на измишльотината. Тя има собствени сюжети. В обществото ни важи максимата „човек може да разчита само на себе си", коментира психиатърът д-р Николай Михайлов. 

Може би заради това голяма част от потенциалните избиратели не следят предизборната кампания, която водят партии и коалиции, за 43-то НС.

На въпрос на КРОСС "Следите ли предизборната кампания?" 51.8  на сто от участвалите в анкетата са отговорили категорично "Не". 

20.6 % следят изявите на участниците в партийните листи ежедневно, 21.8 % - правят това от време на време, а5.9 % се интересуват от кампанията само на партията, на която симпатизират.