Банско атакува международните туристически борси
Секция: Туризъм
16 Септември 2014 15:10
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Банско атакува международните туристически борси

/КРОСС/ Община Банско стартира активна рекламна кампания за налагането на курорта като марка на международните туристически борси. В рамките на шест месеца тя ще се представи на 11 туристически изложения.
По проекта „Банско, Разлог и Кресна в прегръдката на Пирин", финансиран от Европейския фонд за регионално развитие и Държавния бюджет, общината ще участва в три международни изложения - в Полша, Великобритания и Германия. „Tour salon" - Познан е първото и ще се проведе от 23-25 октомври тази година. Проектът ще бъде представен и на Световната туристическа борса „World Travel Market" - Лондон, Англия - от 3 до 6 ноември 2014, както и на ITB - Берлин през март 2015 година.
Акцент в политиката на общината е повишаване информираността за Банско и Добринище най-вече у потенциалните клиенти от съседните на България страни. Затова се подготвя засилено присъствие в още пет международни борси, организирани в Румъния, Гърция, Турция, Сърбия и Македония. Общината няма да подмине и изложенията в Русия и Израел. На най-голямото българско международно изложение "Ваканция и Спа Експо" Банско ще има собствен щанд и ще представи чудесните условия за СПА и уелнес туризъм, както и фолклорното богатство на региона.
Масираната рекламна кампания на курортната община, като туристическа дестинация, е свързана и с промяната на туристическия поток. Все повече пътешественици търсят високо качество на услугите на разумни цени. Добрите условия за зимни спортове, богатият културен афиш, алтернативният туризъм, историческите маршрути и новите атракции са големите предимства на община Банско, с които тя намира своето достойно място на световния туристически пазар.