„Еврофутбол” - гарантирано забавление
Секция: СПОРТ
17 Септември 2014 13:28
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
„Еврофутбол” - гарантирано забавление

/КРОСС/ Млад мъж в балетна пачка и трико прави пируети в роля от „Лебедово езеро" пред насмешливите погледи на приятелите си, грабнали мобилните си телефони, за да увековечат този момент. Не, това не е част от кошмарите на средностатистическия българин, а кадър от най-новия рекламен клип на „Еврофутбол".

Гарантирано забавление - това е изразът, който идва наум, докато гледаме сменящите се пози на горкия човечец. Оставаме с впечатлението, че това е кратък филм за идиоти, които се самоизмъчват и това им доставя удоволствие. 

Следва кадър в букмейкърски пункт и хоп, хващаме идеята - ама тези са заложили. Е, в следващата секунда ролите вече са сменени и „умиращият лебед", вече е в позата на победител. Смях! Приятелят му, който допреди малко се хилеше в екстаз на мъките му, сега изсипва захарница в супата на застаряващ, но огромен по размери рокер, който О,Боже! не е сам, а с цялата си банда. Боли, ама много боли!

Ей такива ми ти неща. В следващата секунда вече де заливаме от смях - в екрана на телевизора ми проблясва златото в устата на единия от трите зъба на пернишка ромка, която дава указания на първия младеж, явно отново загубил при залаганията, как да рови качествено в контейнер за боклук. Резултатът не закъснява - огромна тоалетна чиния се появява като по чудо и щастливо кацва, заедно с новопосветения клошар, на ръба на клатещата се каруца с впрегнатата в нея кобила Розалинда.

Апогеят настъпва, когато второто момче, в пристъп на безсмислена смелост и огромен срам от загубата от поредния залог, лежи смирено на масата под огромен мъжага, който грижливо изписва татуировка на гърба му. Пред одобрителният поглед на приятеля си младежът се надига и...блесва ИСТИНАТА: „Не разбирам от футбол".

Да живее приятелството - двамата отново са в букмейкърския пункт, стискат си ръцете и продължават. Защото „Еврофутбол" е повече от игра - там забавлението е гарантирано, а чистото удоволствие - задължително! ФАКТ.

Най-новият рекламен клип на „Еврофутбол" е заснет от „МИРАМАР ФИЛМ" в продължение на два дни през август - в Перник и в София. В него участват над 50 актьори и статисти, като рокерите в заведението са истински почитатели на моторите и рок музиката. Бяха сменени над 40 вида сценични дрехи, включително изпробвани и над пет вида дрехи за „балерината". Режисьор е Илиян Джевелеков, а оператор - Емил Христов.