„Ураган Михнево” спечели футболния турнир „Пиринско пиво”
Секция: СПОРТ
28 Септември 2014 16:32
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
„Ураган Михнево” спечели футболния турнир „Пиринско пиво”

/КРОСС/ Отборът на „Ураган Михнево" спечели футболния турнир на „Пиринско пиво", който се състоя в събота на терените на спортен комплекс Арена парк в Благоевград. На финала възпитаниците на треньора Димитър Новков надделяха над съперниците си от футболен клуб „Церово-2006" с 3:0 и спечелиха купата на Пиринско. Играчите от всички отбори получиха общо 160 чифта футболни обувки от компанията, а за първите три отбора в класирането бяха осигурени и по 16 стека „Пиринско пиво".

Такъв турнир се провежда за първи път, като участието в него е награда за 10-те отбора, които първи напълниха футболните кутии на Пиринско от промо активността „Играй за своя Клуб" с капачки на Пиринско, която се провежда за 6-та поредна година. Участие в надпреварата взеха 10 отбора от „А" Югозападна футболна група, които бяха избрани измежду 57 тима в рамките на инициативата „Играй за своя клуб". Играта дава възможност на отборите и техните феновете да събират промоционални капачки Пиринско в специална кутия, поставена в съответното населено място. Десетте отбора, които успеят първи да напълнят кутиите, получават наградата - футболни обувки за целия отбор. Също така, тази година за тях се организира и футболния турнир „Пиринско пиво", където ще се проведе и награждаването. Най-бързо с тази задача се справиха почитателите на ЦЕРОВО-2006, Локомотив Дамяница, Бистрица Катунци, Изтребител Делчево, Ураган Михнево, Спортист Струма, Граничар Туховище и феновете на отборите от Якоруда, Бачево, Краище.

„В Карлсберг България искрено вярваме, че трябва да се подкрепя и популяризира масовия спорт сред хората от всички възрасти и краища на страната. Редовната физическа активност е ключът към здравето и бъдещето на нацията, както и основата, на която стъпва елитният спорт. Инициативата на „Пиринско" е уникална и с това, че привлича приятелите на футбола от региона в състезание помежду им и ги насърчава да демонстрират отдадеността им към местния отбор, в който играят", сподели Бранимир Братанов, маркетинг директор на Карлсберг България.

През 2011 г. в играта на „Пиринско" се включиха 61 отбора, през 2012 г. - 58, а през 2013 г. - отново 57. В предходните издания компанията зарадва най-упоритите в събирането на бирени капачки тимове с професионални футболни топки, представителни екипи и ветровки.