/КРОСС/ Асоциация на българските радио- и телевизионни оператори - АБРО, управителите на големите български радио-вериги и Българското национално радио ще представят общоиндустриалния проект за изследване на радиоаудиторията в България. Проучването е извършено от международната агенция за маркетингови изследвания - IPSOS, поръчано и подкрепено от водещите радиостанции в България.
В основата на инициативата е стремежът на индустрията да предоставя единни и надеждни данни за радиоаудиторията.
За представителите на рекламните агенции е предвидена и кратка практическа демонстрация за начина на работа със специализирания софутер, който дава възможност за филтриране на данни и генериране на резултати на база разнообразни критерии. На агенциите ще бъдат предоставени и пароли за достъп до данните и софтуера.
Събитието ще се състои на 2-ри октомври (четвъртък) от 10:30 часа в "Медия център БНР" - бул. "Драган Цанков" № 4.