Toyota се задържа в челните позиции на Interbrand за 11-та поредна година
Секция: Автомобили
15 Октомври 2014 11:27
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Toyota се задържа в челните позиции на Interbrand за 11-та поредна година

/КРОССЗа 11-та поредна година компанията Toyota бе провъзгласена за най-ценния автомобилен бранд в класацията на Interbrand, която отличава най-скъпите марки в света. По-надолу в списъка са Mercedes-Benz и BMW. В същото време Apple, Google и Coca-Cola остават най-високо оценените брандове на челните три позиции, като в цялостната класация Toyota е на осмо място.

Ново попълнение в списъка за 2014 е Land Rover, който се класира на 91-ва позиция, а след това е Ferrari на 98-мо място.

Стойността на Audi се е повишила до 9,83 милиарда долара, което позиционира марката на 27-мо място. В предходните години германския бранд заемаше 45 и 51-во място. От Interbrand споделят, че напредването на Audi се дължи на високите продажби и приходи, които са постигнати благодарение на електрическите им модели и партньорството с Google.

Volkswagen и Nissan също напредват бързо през 2014. Volkswagen е повишил стойността си с 23% до 13,72 милиарда долара, което издига компанията до 31-ва позиция. Стойността на Nissan като марка също е нараснала с 23% до 7,62 милиарда. Това поставя японския производител на 56 място.

През 2014 Mercedes-Benz се издигна до десета позиция, след като прекара две години на 11-то място. BMW е само една позиция по-надолу, като също отчита повишение спрямо 2013.

Honda задържа позициите си на 20-то място за втора поредна година, а Ford се изкачва с три позиции от 39 на 42.

След покачването си с 10 позиции между 2012 и 2013, Hyundai се изкачи с още три места през 2014 и достигна четиридесето място, докато Porsche се издигна с 4 позиции до номер 60.

В същото време Kia спадна с 9 точки, подреждайки се като номер 74 в класацията, а Chevrolet се позиционира на 82-ро място.