/КРОССЗа 11-та поредна година компанията Toyota бе провъзгласена за най-ценния автомобилен бранд в класацията на Interbrand, която отличава най-скъпите марки в света. По-надолу в списъка са Mercedes-Benz и BMW. В същото време Apple, Google и Coca-Cola остават най-високо оценените брандове на челните три позиции, като в цялостната класация Toyota е на осмо място.
Ново попълнение в списъка за 2014 е Land Rover, който се класира на 91-ва позиция, а след това е Ferrari на 98-мо място.
Стойността на Audi се е повишила до 9,83 милиарда долара, което позиционира марката на 27-мо място. В предходните години германския бранд заемаше 45 и 51-во място. От Interbrand споделят, че напредването на Audi се дължи на високите продажби и приходи, които са постигнати благодарение на електрическите им модели и партньорството с Google.
Volkswagen и Nissan също напредват бързо през 2014. Volkswagen е повишил стойността си с 23% до 13,72 милиарда долара, което издига компанията до 31-ва позиция. Стойността на Nissan като марка също е нараснала с 23% до 7,62 милиарда. Това поставя японския производител на 56 място.
През 2014 Mercedes-Benz се издигна до десета позиция, след като прекара две години на 11-то място. BMW е само една позиция по-надолу, като също отчита повишение спрямо 2013.
Honda задържа позициите си на 20-то място за втора поредна година, а Ford се изкачва с три позиции от 39 на 42.
След покачването си с 10 позиции между 2012 и 2013, Hyundai се изкачи с още три места през 2014 и достигна четиридесето място, докато Porsche се издигна с 4 позиции до номер 60.
В същото време Kia спадна с 9 точки, подреждайки се като номер 74 в класацията, а Chevrolet се позиционира на 82-ро място.