ЧЕЗ организира приемни в 14 населени места в Западна България
Секция: ИКОНОМИКА
19 Октомври 2014 10:50
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
ЧЕЗ организира приемни в 14 населени места в Западна България

/КРОСС/ По време на срещите потребителите ще имат възможност да представят конкретни казуси и да зададат въпроси към мениджъри на компанията

От 20 октомври 2014 г. ЧЕЗ ще организира приемни в 14 населени места в Западна България. Целта на инициативата е да се подобри диалога с битовите и бизнес клиентите на компанията.

„Поддържането на активна комуникация с клиентите е основен приоритет в работата на компания със сериозен обществен ангажимент, каквато е ЧЕЗ. Ролята ни на доставчик на жизненоважни услуги изисква постоянно търсене на диалог с потребителите и с местните власти с цел разрешаване на евентуални затруднения и подобряване на качеството на предлаганите услуги. Всеки наш клиент може да разчита, че ще бъде изслушан и въпросите му ще получат необходимото компетентно внимание", каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

Приемните се извършват по обща инициатива на ЧЕЗ и общинските власти на 14-те населени места - Благоевград, Ботевград, Бяла Слатина, Видин, Враца, Дупница, Кюстендил, Ловеч, Монтана, Перник, Плевен, Разлог Сандански и Тетевен. По време на срещите потребителите ще могат да представят конкретни казуси и да зададат своите въпроси на регионалните ръководители от четирите основни направления в „ЧЕЗ Разпределение България" АД - „Експлоатация и поддържане", „Развитие на мрежата", „Реализация на инвестициите" и „Мерене и управление на данните". В инициативата ще се включат и представители на „ЧЕЗ Електро България" АД и дирекция „Обслужване на клиенти" в „ЧЕЗ България" ЕАД.

Всеки клиент ще получи индивидуален отговор след подробно разглеждане на представения от него случай.