София /КРОСС/ „Топлофикация София" започва общото пускане на отоплението в столицата. Дежурни екипи ще обслужват клиентите през почивните дни, съобщиха от пресцентъра на "Топлофикация София". Поетапно ще бъдат пуснати детските градини, училищата и болниците, след това клиентите в жилищните сгради във всички райони и накрая ще бъдат включени администртивните сгради и стопанските потребители. Процесът на общото пускане на отоплението в столицата ще приключи в рамките на 5 до 7 дни.
В събота и неделя от 09.00 до 15.00 часа в топлорайоните ще има дежурни служители и техническите екипи. През уикенда от 08.30 до 17.00 часа в Колцентъра на компанията на телефон 0 700 11 111 ще има дежурни информатори, които ще предоставят необходимата информация на клиентите и ще приемат сигнали.
Напомняме, че всички жилищни сгради, които искат отопление веднага, могат да подадат индивидуални заявления с решения на Общото събрание на етажната собственост в обслужващия ги топлорайон. Пускането ще бъде извършено в рамките на 24 часа. Заявлението е в свободен текст, а протоколът от общото събрание трябва да е със съответните подписи. В събота, 25 октомври, дежурните екипи ще включват отоплението в сградите, подали заявление за предсрочно пускане. В неделя, 26 октомври, ще започне общото включване на отоплението в столицата.
„Топлофикация София" ЕАД дава възможност на клиентите, които поради някакви причини желаят включване на отоплението на по-късен етап, да подадат в обслужващия ги топлорайон заявление и подписано за целта решение от общото събрание на етажната собственост.
Важно е преди пускането на отоплението клиентите да приключат всички ремонти по вътрешната отоплителна инсталация и да запълнят източените инсталации. Отоплението няма да бъде включено в сградите, в които вътрешната отоплителна инсталация не е запълнена, защото това означава, че в някое жилище ремонтът все още не е приключил.
Напомняме на клиентите да отворят на максимална степен вентилите на радиаторите си, за да не се налага допълнително обезвъздушаване на отоплителните тела след пускане на отоплението, както и да проверят електронните си уреди за дялово разпределение. В случай, че дисплеят им е угаснал, клиентите трябва незабавно да потърсят съдействие от обслужващата ги фирма - топлинен счетоводител.