Първият 242-тонен A330 влиза за финална сглобяване
Секция: ИКОНОМИКА
07 Ноември 2014 16:53
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Първият 242-тонен A330 влиза за финална сглобяване

/КРОСС/ Окончателното сглобяване на първия A330 Airbus с новия корпус от 242 тонa максимално тегло (МИТ) влезе в поточната линия в Тулуза, Франция. Самолетът в момента завършва своя монтаж преди фазата на кабинна интеграция и ще се използва за сертифициране и полетни тестове. Още един самолет се монтира паралелно и е предназначен за въвеждане в експлоатация през второто тримесечие на 2015 г. и пускане към клиента - Delta Air Lines в новия вариант на тегло.
Патрик Пиедрафита, ръководител на програмата A330 на Ербъс, каза: "Много съм горд да видя първия 242 тонен A330 във финалната фаза на сглобяване, само две години след представянето му. Този най-нов, подобрен вариант от нашата популярна фамилия A330 и в конкретния пример нашата Ербъс иновационна стратегия в действие" Той добави:
"Новият 242-тонен A330 ще бъде в състояние да превозва допълнително полезен товар в по-дълги маршрути, като в същото време се радва на много висока експлоатационна надеждност до 99,4%".
Благодарение на аеродинамичен пакет за намаляване на плъзгането на самолета и най-новите подобрения на двигателя, 242-тонният A330-300 предлага разширен обхват до 500 морски мили и до два процента намаляване на разхода на гориво. 242-тонният A330-300 е в състояние да лети на мисии до 13 часа и 15 часа за 242 тона A330-200. До сега девет клиенти по целия свят вече са избрали тази опция след старта през ноември 2012 година.
Семейството A330 включва товарни, ВИП и военни транспортни/танкерни варианти, за които има повече от 1,300 поръчки. Повече от 1,100 самолета A330 летят за над 100 оператора по целия свят. A330 е един ат най-ефетивните в света с най-добра икономичност. С редица подобрения, които са в ход и ще влязат в действие през следващите години, семейството на A330 остава най-ефективното и рентабилно сред широко фюзелажните самолети, със средна оперативна надеждност над 99 процента. Тези подобрения включват вариант 242 тона (наличен за A330-200 и A330-300), A330 оптимизиран за регионални и местни линии A330neo. A330 принадлежи към успешното семейство на Ербъс, което включва A330, A350 XWB и A380, с уникален обхват в диапазона от 250 до над 500 места.