Изумителна. Синята акула. LB☆WORKS Aventador
Секция: Автомобили
08 Ноември 2014 10:26
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Изумителна. Синята акула. LB☆WORKS Aventador

/КРОСС/ Колата е дело на ненормалните японци от Liberty Lalk, предвождани от мозъка на компанията Кейто сан. Работата логично започва със стандартно Lambo Aventador, което попада под лазерните четци на скъп скенер. Машинката дигитализира формите на колата, след което Кейто запретва ръкави и извършва своята магия с CAD.
Процесът може да звучи просто, но далеч не е. След дигиталното извайване на финалния дизайн детайлите, нужни за него, се подават на електронно контролирана фреза, която изработва кълъпите за кълъпите. Самата изработка на парчетата - раздувките са съставени от армирана пластмаса - LB Performance поверяват на подизпълнител, който ги връща в ателието за финална сглобка.

Кейто и екипът му работят в покрайнините на Нагоя, като реално довършват колата в нощта, преди тя да бъде натоварена на контейнера за Щатите. Цветът? Уникален лек „Shark Blue" металик, правещ LB☆WORKS Aventador още по-забележителен.
Изброяването на промените по бодикита е излишно - достатъчно сме ви натякнали визията на стандартния Aventador, за да ги видите и сами. Споменаваме обаче, че колелата и в четирите края са изнесени с по 30 мм, така че ако някога ви се е струвало, че LP 700-4 е тесен автомобил, то Кейто е отговорил на неотправената ви молба. Джантите също са специално изработени за LB, дело са на Forgiato, с размер 20 инча отпред и 21 отзад. Гумите са сериозни - задни валяци с широчина 355 мм.

И като стана въпрос за инчове и милиметри, виждате, че „Синята акула" седи още по-близо до земята. Това е постигнато чрез подмяната на стандартните Öhlins елементи по окачването с AirRex въздушна система, с която клиренсът варира от незаконен до шосейно легален.
Накрая, единствената модификация, касаеща задвижващия агрегат и неговата периферия - Кайто е сменил стандартната изпускателна система с титаниева, с керамично покритие. Това е резултирало в 35,2 к.с., до общо 732... цяло и 2 к.с. Не по-маловажен обаче е диетичният ефект на тръбите. Цялата система тежи едва 7,7 кг, като монтирането й спестява добрите 28,23 кг (LB явно държат на точността), пише topgear.bg.