/КРОСС/ След като вече обяви, че ще отвори първия си физически магазин, компанията Amazon изглежда възнамерява да влезе и в туристическия бизнес.
Лидерът в онлайн търговията планира да стартира услуга за хотелски резервации, през която ще се предлагат голям брой хотели, разположени край мегаполисите Ню Йорк и Лос Анджелис, както и край родния град на Amazon - Сиатъл.
Новата платформа най-вероятно ще стартира от 1 януари 2015 г.
Хотелите, участващи в програмата на Amazon, ще могат да качат информация за свободните места, снимки от стаите си и други важни данни в специален сайт. След това Amazon ще уведоми хотелите за направени резервации и ще взима 15 процента комисионна от приходите.
Идеята на Amazon е постепенно да развие услугата като започна с подбрани хотели в особено важни зони. Успоредно с това новият сайт ще предлага информация за различни забележителности и забавления за посетителите на дадената област. По този начин компанията ще развие новата услуга на базата на съществуващата Amazon Local, която вече предлага хотелски резервации, пише kaldata.com.