/КРОСС/ От вчера социалната мрежа Twitter започва да показва т.нар. Twitter Offers директно в потребителския профил на своите аонати.
Twitter Offers представляват оферти, които различни компании могат да вградят в Twitter карти и да ги изпратят на своите последователи.
Ако видите оферта, която ви допада, може да я добавите към вашата дебитна или кредитна карта и да използвате картата, за да закупите услугата или продукта. Не са необходими нито купони, нито допълнително приложение на вашия смартфон - всичко е свързано с картата.
След като добавите вашата кредитна или дебитна карта към Twitter профила си веднъж, няма да се налага да въвеждате повторно информацията от нея и може да я ползвате за всички бъдещи оферти, които видите.
"Искаме да позволим на търговците да достигнат максимално лесно до своите потенциални клиенти като използват съществуващата мрежа и не се нуждаят от специален хардуер или софтуер", казва Twitter в съобщение по повод пускането на Twitter Offers.
"Използвайки нашия капацитет за достигане на максимално широка аудитория, рекламодателите могат да модифицират своите промоции и кампании за подходящата аудитория".
Към момента Twitter Offers важат само в Съединените щати, но ако инициативата се приеме добре в рамките на този празничен сезон, Twitter възнамерява да разшири обхвата на услугата, пише www.kaldata.com.