ЧЕЗ се включи в проекта „Гордея се с труда на моите родители”
Секция: ИКОНОМИКА
27 Ноември 2014 15:25
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
ЧЕЗ се включи в проекта „Гордея се с труда на моите родители”

/КРОСС/ ЧЕЗ отвори врати за децата на своите служители в рамките на националната инициатива „Гордея се с труда на моите родители". В продължение на един ден 40 деца на възраст между 9 и 12 години се запознаха с това какво работят техните родители и какъв е смисълът на тяхната работа и особеностите на професията им. 

Децата посетиха подстанция на компанията в град София и научиха какво правят служителите в подстанцията, как функционира съоръжението, по какъв начин токът стига до домовете им и как безопасно да използват електроенергията в ежедневието си. Програмата завърши с посещение в Природонаучния музей.

„Професията енергетик е много отговорна. Понякога служителите на ЧЕЗ работят денонощно, в изключително тежки условия. Често техните усилия остават незабелязани, но без уменията и професионализма им, животът, с който сме свикнали, би бил невъзможен. Ето защо децата на нашите служители имат пълно основание да се гордеят с професията на родителите си", казa Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

За втора поредна година български компании отварят вратите си за децата на служителите в рамките на националната инициатива „Гордея се с труда на моите родители". Идеята е със специално разработени програми и игри да им покажат защо трудът на родителите им е важен. Инициативата е на Българската мрежа на Глобалния договор на ООН, а целта е да бъде ежегодна и да обхване бизнеса в цялата страна. От миналата година броят на компаниите участници се е удвоил и тази есен в 24 компании ще гостуват повече от 900 деца от осем града - София, Пловдив, Панагюрище, Гълъбово, Огняново, Девня, Русе, Пирдоп и Сливница.

Начинанието се радва и на засилен медиен интерес с 18 медийни партньори: 13 национални, 2 от Русе, 3 от Пловдив.