София /КРОСС/ Най-голямата шопинг кампания на eMAG - Black Friday - започна точно в 7.26 ч. днес с огромен интерес. За старта на Black Friday бяха регистрирани 100 000 посетители, а в първите 10 минути на кампанията българските потребители са направили 12 000 поръчки, като на секунда са се продавали 20 продукта.
Само за час поръчаните стоки достигат 40 000, а три часа след началото вече са закупени 70 000 продукта на стойност 6 300 000 лв. Също така до момента има продадени 6000 смартфона, 6000 таблета, 11 300 домашни електроуреди, 2300 детски продукта.
Black Friday, денят с най-много и най-големи намаления в годината, се провежда за втора поредна година на eMAG.bg. Най-големият електронен магазин в Централна и Източна Европа предлага хиляди продукти с намаления до 70%, а кампанията ще продължи до 23:59 ч. днес. Тази година търговецът предлага намаления на голямо разнообразие от продукти - не само на традиционната електроника, но и в развиващи се категории - книги, PetShop, играчки, бебешки продукти, спорт, козметика и офис консумативи. Специално за България с логистични компании са договорени 120 камиона за доставки на продукти за Black Friday, като на всеки час от склада тръгва по един камион за страната.
В България познаваемостта на Black Friday нарасна значително след първата кампания Black Friday на eMAG през 2013 г. Проучване, проведено от Daedalus Millward Brown за познаваемостта на Black Friday в страната показва, че над 70% от анкетираните знаят за събитието и 72% от тях планират да пазаруват по време на него (в сравнение с 33% от предишната година). eMAG е първият магазин, който хората свързват веднага с кампанията за Black Friday.