ЧЕЗ предлага помощ при планиране на разходите за електроенергия през зимата
Секция: ИКОНОМИКА
30 Ноември 2014 11:04
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
ЧЕЗ предлага помощ при планиране на разходите за електроенергия през зимата

/КРОСС/ Във връзка с началото на отоплителния сезон ЧЕЗ напомня на своите клиенти за възможността да се възползват от предлагания от компанията пакет мерки „С грижа за вас". Пакетът е разработен с цел да подпомогне по-добрата информираност на потребителите, да им бъде от полза при планирането на разходите и управлението на семейните им бюджети през настъпващия зимен период.

„В студените месеци много домакинства се отопляват с електричество, което значително повишава консумацията и съответно разходите им. Затова предлагаме пакет от услуги в помощ на всеки клиент, който има нужда от разсрочване на плащанията, съвет за намаляване на консумацията на електричество или просто информация какво се включва в месечната му фактура", казва Димчо Станев, Директор „Обслужване на клиенти" в „ЧЕЗ България" ЕАД.

Пакетът „С грижа за вас" бе предложен на клиентите на ЧЕЗ в началото на 2014 година. Той съдържа потребителска информация по пет важни за клиентите теми - сметките за електроенергия, плащанията, енергийната ефективност, развитието на бизнес решения в услуга на клиентите и осигуряване на специални оферти. За клиентите, които имат нужда от повече време за посрещане на плащанията си, компанията предлага гъвкави схеми на разсрочване, както и срок за безлихвено погасяване на сметките в рамките на 20 дни. Потребителите могат да се възползват и от продуктa „Персонален съветник", който предлага индивидуално разработени решения за всеки клиент. В рамките на пакета „С грижа за вас" ЧЕЗ редовно информира клиентите за съдържанието на фактурите, размерът на средните сметки и тенденциите в потреблението всеки месец. Дружеството реализира и кампания за насърчаване на енергийната ефективност и разумното използване на електроенергията. Тя включва лесно изпълними съвети за пестене на ток. ЧЕЗ постоянно развива своя бизнес, за да отговори на нуждите на своите клиенти, да осигури надеждно и качествено снабдяване с електроенергия и да адаптира дейността си спрямо променящата се пазарна среда. В услуга на клиентите са разработени специални услуги, които улесняват тяхното ежедневие като възможността за sms уведомяване при предстоящо прекъсване на електрозахранването, безплатна проверка на сметката и електронна фактура. От октомври 2014 г. клиентите могат да намерят информация за предлаганите електронни услуги в специално разработения сайт „Моите услуги".

Повече информация за пакета „С грижа за вас" и за услугите на компанията клиентите на ЧЕЗ могат да намерят на уеб страницата на ЧЕЗ, в Центровете за обслужване на клиенти и на сайта moiteuslugi.bg.