EVN България проведе трето заседание на Клиентски съвет
Секция: БЪЛГАРИЯ
01 Декември 2014 12:49
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
EVN България проведе трето заседание на Клиентски съвет

/КРОСС/На 29 ноември 2014 г. в гр. Хасково се проведе третата среща на Клиентски съвет към EVN България. Първото заседание беше организирано през ноември 2013 г. в гр. Стара Загора, а второто - в гр. Сливен през юни 2014 г. На срещата в гр. Хасково беше дискутирано развитието през последната една година на различни кампании и услуги на дружеството, имащи за цел подобряване на клиентското обслужване и информираност. Някои от тях са:

• интернет платформата за информация и плащане „EVN Онлайн плюс": https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx
• "Известяване преди прекъсване за неплатени задължения" по SMS или имейл: http://www.evn.bg/Chastni_klienti/Elektricheska-energia/Uslugi/PotreblenieEl/Prekasvane-vazstanoviavaneEl.aspx
• бързи връзки за информация на www.evn.bg
• актуализация на клиентски данни: http://www.evn.bg/Chastni_klienti/Elektricheska-energia/Uslugi/PotreblenieEl/Promeni_registracia.aspx.
• "EVN при Вас": инициатива за изнесени срещи с битови клиенти по места.

Важен аспект на третата среща на Клиентски съвет към EVN България бяха теми относно факторите, оказващи влияние на потреблението на електроенергия и енергийната ефективност, както и възможностите за развитие на „EVN Онлайн плюс".

Клиентски съвет е платформа за осъществяване на директен диалог на EVN България с битовите клиенти. Той се организира под мотото „Вашите идеи създават промяна" и е в подкрепа на непрекъснaтия стремеж на дружеството за повишаване на клиентската удовлетвореност.

Инициативата Клиентски съвет се състои в съвместни срещи между частни клиенти на EVN България и представители на дружеството. В рамките на тези срещи клиентите имат възможност да обменят информация и идеи по различни теми, свързани с дейността на EVN България, да дават различни предложения и препоръки, които биха били полезни за усъвършенстване на предоставяните от дружеството услуги.

Срещите на Клиентски съвет се организират в различни населени места в Югоизточна България. Клиентският съвет има консултативна роля за дейността на дружествата в групата EVN България, които подлежат на стриктни регулативни норми съгласно българското законодателство.

Информация за Клиентски съвет към EVN България може да се прочете на: http://www.evn.bg/Chastni_klienti/Elektricheska-energia/Klientski-savet.aspx.